Sony je izabrao potpuno iznenađujući pravac za PlayStation 5 i otkrio kome će konzola biti namenjena
Ovako će Sony i Microsoft otkriti svoje konzole sledeće generacije: polako.
Obe kompanije nam polako i na kašičicu daju informacije, potvrde i obećanja.
Na ovaj način ne dobijamo sve što nas zanima, već PS5 i Xbox polako ulaze u naše živote.
Nedavni izveštaj magazina Wall Street Journal na jako interesantan način objašnjava ovu promenu.
Za početak, Sony provodi više vremena govoreći nam, ne samo šta će konzola moći, već i ko će želeti da je kupi.
U izveštaju, izvršni direktor kompanije, Keničiro Jošida, opisuje proizvod kao nešto za "hardkor gejmere koji su opsednuti najboljim i najnovijim performansama, ali i da će u pitanju biti proizvod namenjen ozbiljnim igračima", objašnjavajući da kompanija targetira stariju i zreliju publiku od svog konkurenta (Nintendo).
To znači da ćemo moći da očekujemo više skupih i velikih igara po kojima je Sony postao poznat u protekle dve generacije, a mnogo manje nezavisnih igrica koje ljudi mogu da igraju na svojim telefonima.
Na neki način, sve ovo ima potpunog smisla.
Lansiranje konzole uvek prati malalinija softvera, a publiku čine svi oni kojima je apsolutno potreban najnoviji hardver.
Ali industrija video igara se konstantno menja i širi, i zato je logika ovde posebno važna.
U svetu koji trenutno ima više gejming opcija nego ikada, čak i proizvođači popularnih konzola moraju da misle o tome kome su one namenje, ako izuzmemo ljude koji jednostavno žele da igraju igrice.
Ovo je ujedno i prirodna evolucija za PlayStation brend.
Originalni PlayStation bio je uspešan uređaj koji je masovno kupovan, ali je PS2 imao najveći uticaj i doseg i to zahvaljujući funkciji koja je išla dalje od igrica - u to vreme bio je i najjeftiniji i najbolji DVD koji je mogao da se kupi.
Zato je Sony uspeo da proda više od 150 miliona jedinica.
Stvari su se nakon toga promenile. PS3 je definitivno bio namenjen entuzijastima, što se videlo i po ceni.
Ali PS4 je bez ikakve sumnje dominirao ovom generacijom.
Kompanijna vizija prilično direktne konzole sa ekskluzivnim igrama dopala se ljudima, i zato nema razloga da menja taj pravac sa petom generacijom.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lalalka
A cena prava sitnica
Podelite komentar