Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ajde
Moje dete je sve naucilo u predskolskom u obdanistu i bilo je najbolje plasirano dete u skoli.
…
Ne mora da zna gradivo za prvi razred… i onda dodju deca ambicioznih roditelja koji nisu pustili da dete bude dete vec su ga naucili da cita i pise i tu nastane problem. Sva deca koja treba da uce u skoli da citaju i pisu zajdno sa roditeljima moraju ubrzano da uce jer se sve prilagodi deci koja to vec znaju. Nevidjeni stres za decu i roditelje .Prelecu slova , matematiku i svet oko nas da na kraju neznaju sta su naucili…