Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milos Marković
Totalne nelogicnosti. Kocenjem se samo malo dopunjuju baterije, tj kineticka energija kretanja vozila se transformise u potencijalnu elektricnu, tako i tramvaj koci, a tek od 20-0 k/h koci paknovima. Prilikom punjenja automobila postoje znacajni gubici, tako da bi kw/h iz automobilskih baterija bio mozda i duplo skuplji nego onaj iz gradske mreze.
Zoran
Veću glupost u životu nisam pročitao...
Dragan
Nije bilo komentara? Čudi me.....