Četiri saveta za snimanje Live formata na Instagramu

  • 0

Zato je veliki broj brendova odlučio da svoj prostor za oglašavanje i interakciju sa ciljnom grupom pronađe baš ovde i da formira svoju strategiju koristeći upravo neki od modela ove mreže.

S vremenom je ovo postao i medijski portal, sa uvođenjem IGTV formata, a sve češće na njemu viđamo i direktne prenose obraćanja različitih poznatih ličnosti.

Iako se pokazalo da ovakvi formati odlično prolaze kod publike, brendovi i dalje nisu sigurni kako i zašto treba da organizuju direktno obraćanje, Live, na svom profilu. Zato, evo nekoliko saveta od kojih možete početi.

Imajte razlog

Sve češće na Instagramu viđamo direktna uključenja influensera ili brendova koja nemaju nikakvu svrhu, već samo žele da iskoriste slobodno vreme pratilaca, koji će im tom prilikom pokloniti pažnju.

Da bi bio uspešan, vaš Live mora imati cilj.

Ukoliko ga nema – kako ćete znati šta da merite i šta da smatrate uspešnim rezultatom?

Da li je to promocija novog proizvoda? Promocija nove usluge? Možda želite da čujete utiske svoje ciljne grupe o određenoj temi, ili imate gosta sa kojim želite da ostvarite saradnju, što biste rado objavili?

Šta god da je posredi, osmislite namenu svog direktnog uključenja uživo i najavite ga.

Promovišite na vreme

Koncept direktnog uključenja uživo zasniva se na tome da ljudi koji su u tom trenutku na internetu mogu da vam se pridruže, gledaju vas i postavljaju pitanja o temi o kojoj izlažete.

Zato je važno da se postarate da što veći broj ljudi bude online u trenutku događaja, tako što ćete svoje direktno obraćanje promovisati na vreme. Ponudite im određeni „mamac” koji će ih navesti da termin zabeleže u svojim kalendarima i da zaista prisustvuju.

Takođe, možete napraviti i objavu na kojoj će biti odbrojavanje do Live uključenja, a na koju ljudi mogu da kliknu i samim tim im stigne i obaveštenje kada brojač dođe do nule.

Planirajte trajanje duže od 10 minuta

Praksa je pokazala da duža direktna uključenja prolaze bolje od kraćih. Postoji mnogo razloga za to.

Jedan je činjenica da za ovo vreme morate pripremiti više sadržaja, pa će ljudi samim tim imati više razloga da vam se pridruže.

Drugi je činjenica da će se ljudi uključivati i isključivati više puta, pa tako morate imati u vidu da neće uspeti da čuju sve, ali da bi trebalo da im u svakom segmentu pružite nešto novo, što će im doneti vrednost.

Takođe, duži sadržaji sugerišu da sadrže više informacija, pa i nakon završetka, ukoliko sačuvate svoja direktna uključenja, ona privlače ljude da pogledaju o čemu ste govorili.

Ne opterećujte se nesavršenostima

Jedan od razloga zašto ljudi vole da gledaju Live uključenja jeste činjenica da se ljudi prikazuju onakvim kakvim jesu i da su često u ovakvim uključenjima nesavršeni.

Kada je Instagram u pitanju, tu nema previše scenskog osvetljenja ili studija u kome biste snimali ovakav sadržaj, a pri tome, ljudi koji borave na ovoj mreži i ne vole takve usiljene forme.

Zato se opustite i ne razmišljajte o tome da li je nešto savršeno ili nije, jer jednostavno ne mora sve biti idealno. Možda će vaša šminka biti razmazana, a svetlo loše, možda nećete imati odgovore na sva pitanja, ali ne marite. Upravo je u tome čar ovakvog formata.

Naučite kako

Da biste došli do faze da snimite Live bez problema i sa punim samopouzdanjem, morate biti dovoljno informisani i znati kako da postavite svoju digitalnu strategiju. Za ovo nikako nije dovoljno nekoliko meseci školovanja na kursu. Upoznavanje sa procesom strateškog planiranja, osmišljavanja sadržaja, vrednosti brenda i komunikacije sa javnošću iziskuje barem godinu usavršavanja i učenja.

Zato upišite obuku za internet marketing i osigurajte svoje mesto na digitalnim kanalima.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA