Funkcionalnosti na Instagramu koje će unaprediti vaš biznis

  • 0

Ako se bavite digitalnim komunikacijama, to znači da morate neprestano da učite. Algoritmi pretraživača se menjaju iz dana u dan, društvene mreže menjaju prioritetne liste sadržaja, korisnici menjaju mišljenja i interesovanja: sve u svemu, morate biti u toku sa svim ovim izmenama u svakom trenutku kako biste mogli na vreme da reagujete i komunikaciju svog brenda prilagodite postojećim tendencijama.

Jedna od brzo napredujućih mreža svakako je i Instagram. Iako je počeo od aplikacije sa četiri filtera i opcijom za slikanje, danas je jedna od najprofitabilnijih platformi za oglašavanje brendova. Na ovoj mreži se čak i razvila potpuno nova vrsta profesionalaca – influensera, odnosno uticajnih ličnosti koje menjaju način na koji se posluje.

Ako se i sami bavite marketingom na internetu i koristite ovaj kanal u svojoj komunikaciji, onda će ova lista funkcionalnosti sigurno da vam pomogne u pravljenju strategije.

Inovacije – AR

Iako ovo nije nešto što je već sada svima dostupno, možda bi trebalo da razmislite o tome da deo svojih sadržaja posvetite ovome. AR opcija predstavlja opciju proširene realnosti. Mapiranjem određenih slika algoritam je u stanju da umetne nepostojeće objekte tako da stvarnost izgleda drugačije.

Za sada je imitiran samo na malom uzorku, ali je namenjen digitalnim prodavnicama, tako da ljudi korišćenjem AR filtera mogu virtuelno „isprobati” garderobu i videti kako im određeni odevni predmet „pristaje”.

Video-sadržaji

Oni mogu biti i u formi objave i u formi storija. Njihovo trajanje je ograničeno, ali ono što je važno jeste da zapamtite da postoji daleko veća šansa da će ljudi reagovati na sadržaj u formi video-zapisa nego kada im ponudite statične fotografije.

Takođe možete koristiti i direktna uključenja uživo, koja postaju sve popularnija. Veliki broj influensera je za vreme karantina tako snimao svoje treninge, koje je pratilo i po nekoliko hiljada ljudi. Ovi uticajni pojedinci takođe često pokreću akcije u kojima razgovaraju sa svojim pratiocima i slušaju njihove komentare i ideje. Isprobajte ovaj pristup u svojoj strategiji na Instagramu.

IG TV

Iako je pokrenut još pre nekoliko godina, čini se da je ovaj projekat, posebno na našem podneblju, tek u prethodnih nekoliko meseci ostvario popularnost.

Inicijalna ideja je bila da se napravi rival platformi Jutjub (YouTube). Reč je, dakle, o platformi na Instagramu, na kojoj možete postaviti svoj autorski video-materijal u trajanju do jednog sata. Biznisi ovo koriste za plasman određenih obuka, tutorijala ili priča o nekim važnim situacijama o kojima bi javnost trebalo da zna više.

Storiji

Storiji, odnosno priče, predstavljaju možda najatraktivniju opciju na ovoj mreži, koja beleži izuzetno veliku popularnost. Budući da komentari na ovom obliku objava nisu javni, ljudi se osećaju daleko prijatnije da vam kroz stori privatno postave određeno pitanje ili ostave komentar koji ćete samo vi videti.

Ovo su objave koje se prve mogu videti, pri vrhu ekrana, čim otvorite aplikaciju, a od trenutka objavljivanja one traju 24 sata. Ljudi provode mnogo vremena u toku dana gledajući ove formate, pa zato posvetite potrebno vreme tome da integrišete storije u svoju strategiju nastupa.

Naučite kako

Poznavanje funkcionalnosti je tek početak. Neophodno je mnogo više i informacija i vremena i znanja kako biste mogli da formirate kvalitetnu kampanju i predstavite je ciljnoj grupi. Zato ne gubite dragoceno vreme na kratke i intenzivne kurseve na kojima će pokušati da vas nauče svemu za samo nekoliko meseci. Ovo je posao koji se uči dugo, pa je tako godinu dana minimum koji vam je potreban kako biste se uz pomoć kompetentnih mentora obučili i postali stručnjacii u tome što radite.

Upišite internet marketing i postanite i vi sami brend na Instagramu ili influenser koji će pozitivno uticati na ljude oko sebe i motivisati ih na dobru promenu.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA