Ovi trikovi će unaprediti vaše kampanje na društvenim mrežama

  • 0

Metričke analize kao što su engagement, odnosno broj interakcija ciljne grupe sa vašim sadržajima, reach, odnosno broj ljudi koji je video vaše objave, kao i broj njihovih reakcija i komentara, jasno će vam pokazati da li vam ide dobro ili treba nešto da promenite u pristupu pratiocima na mreži.

Šta raditi kada ne ide dobro? Postoje ustaljene prakse koje profesionalci za digitalni marketing sprovode da bi poboljšali rezultate. Međutim, nekada one nisu dovoljne. Kada te prakse zakažu, potrebno je nešto treće, a to su uglavnom trikovi koji možda zahtevaju nešto više iskustva.

Evo od čega možete početi.

Facebook i Google Pixel

Sigurno vam se desilo da gledate neki proizvod, poput patika u digitalnoj prodavnici, a potom vas te iste patike preko oglasa prate na svim ostalim sajtovima koje gledate, sve dok ponovo ne kliknete na njih i ne završite svoju kupovinu.

To nije slučajnost. Radi se o tome da Fejsbuk i Gugl dozvoljavaju svojim korisnicima koji plaćaju oglašavanje da dodaju mali delić koda u svoj sajt kako bi pratili posete. Oni potom svima koji su već bili na njihovoj web stranici ponovo plasiraju oglase sa proizvodima koje su korisnici već gledali. Isprobajte i sami ovu tehniku ponovnog ciljanja klijenata putem njihovog praćenja, to jest retargetinga.

UTM kodiranje

Ukoliko imate web stranicu, verovatno pratite odakle je koji posetilac došao, kako biste mogli kvalitetnije da rasporedite svoj budžet i da plasirate više oglasa na prave adrese.

Međutim, ova kretanja nekada nije jednostavno pratiti, pogotovu ako ostvarujete saradnju sa različitim sajtovima ili uticajnim korisnicima, to jest influenserima. Rezultat je često zbrka podataka.

Korišćenjem takozvanog UTM niza olakšaćete sebi posao. On zapravo služi za upisivanje porekla svakog linka koji postavite na internetu. Biće vam potrebno da uložite određeno vreme da to naučite, ali ćete ubrzo shvatiti koliko ćete vam ova tehnika uštedeti vremena u budućnosti.

Kombinujte haštagove

Algoritmi na Instagramu i Fejsbuku su izuzetno razvijeni. Nekada će vam dati sugestije za proizvode koji vama možda ne bi ni pali na pamet, jer ih niste pretraživali.

Primera radi, sledeći scenario se često dešava: gledali ste na raznim sajtovima patike i pošto planirate da ih kupite u skorije vreme, počeli ste da pratite haštag koji ih spominje. Nakon dan ili dva na vašem Instagramu počinju da se pojavljuju i šortsevi i oprema za vežbanje. Zašto?

Ovi algoritmi zapravo uparuju smislene celine. Veštačka inteligencija koja stoji iza ovih sistema pretpostavlja da će vam se svideti i jedno i drugo.

Šta je lekcija? Ne morate uvek ostavljati haštagove koji su striktno povezani sa vašom objavom, već koristite i nešto približno smisleno.

Neka kvalitet dominira

Kada stupe u kontakt sa agencijom, klijenti često zahtevaju određeni broj objava tokom nedelje i često su spremni da rizikuju kvalitet, samo da bi ispunili kvotu koju su zamislili. Ovo je prva i najveća greška koju mnogi prave, svesno ili nesvesno.

Kvalitetna objava će uvek dominirati nad kvantitetom. To znači da objava koja stoji nekoliko dana na vašem profilu i dalje može prikupljati interakcije i lajkove, jer je aktuelna i ljudi je dele. S druge strane, nekvalitetna objava će vam oduzeti vreme i budžet, a njome nećete postići mnogo. Zato zaboravite na brojeve i fokusirajte se na sadržinu.

Naučite kako

Ovi trikovi će vam definitivno biti od pomoći da unapredite osnovne tehnike i znanja koje imate. Bez njih ne možete planirati karijeru u marketingu na internetu. Ukoliko ste na početku i iskustvo je vaš kratkoročni cilj, ne računajte da ćete ga steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Posvetite barem godinu dana usavršavanju kako biste savladali sve što je neophodno i kako biste počeli to da uvežbavate.

Upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak u svojoj karijeri.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA