Kako da održite kvalitetan onlajn događaj

  • 0

U prethodnih nekoliko meseci ste zbog pandemije sigurno prisustvovali raznim onlajn događajima. To je možda bio grupni sastanak svih kolega, možda predavanje na fakultetu ili školi, a možda i lekcija za koju ste se pretplatili.

Činjenica je da će se ovaj trend nastaviti i da će ljudi nastaviti da prisustvuju digitalnim događajima i nakon što se pandemija zvanično završi.

Koji god brend da zastupate, sada ćete sve vrste događaja morati da preselite na digitalne kanale, a kako bismo vam pomogli da to uradite na najbolji mogući način, pripremili smo vam nekoliko saveta.

Budite aktuelni

Ako nas je nečemu naučila situacija kroz koju smo prošli sa koronavirusom, to je činjenica da uvek moramo biti spremni na improvizaciju.

Tako je veliki broj brendova buo primoran da povuče brojne reklamne kampanje koje su bile planirane za bilborde i da ih preseli na digitalne kanale. Sa druge strane, škole su počele da formiraju nove programe koji se tiču digitalnog obrazovanja i sve to – onlajn.

Zato je neophodno da i sami budete aktuelni i da teme kojima se bavite i koje planirate da pokrenete kroz svoj seminar ili webinar budu relevantne i da imaju upotrebnu vrednost. Na primer, ponudite preduzetnicima savete kako da oporave svoj biznis nakon pandemije.

Vreme je vaš prijatelj

Digitalni događaji se znatno razlikuju od onih realnih, pa tako dolazite u situaciju da ljudi mogu brzo izgubiti pažnju.

Zato vodite računa o tome koliko će trajati vaš program. Ništa što je duže od jednoga sata ne može proizvesti rezultate, jer pažnja popušta nakon sata. Ukoliko su u pitanju sesije jedan na jedan, odnosno programi u kojima radite individualno sa gledaocem, ovo vreme je još kraće. Tada će 45 minuta biti maksimalno vreme za održavanje pažnje kroz digitalno obraćanje.

Takođe, vodite računa i o vremenu zakazivanja. Uzmite u obzir vreme ručka, radno vreme i vreme odmora i potrudite se da zakažete svoje predavanje van tog okvira.

Budite jedinstveni

Težak je zadatak razlikovati se od drugih, ali pokušajte da nešto uradite prvi u svojoj tržišnoj niši. Primera radi, vodeći pevač čuvene grupe Koldplej (Coldplay) je tokom pandemije održao koncert iz svoje dnevne sobe, a nakon njega su to svi nastavili da rade.

Razmislite o tome šta je srž vašeg biznisa i vašeg brenda, šta je to što vas zapravo razlikuje, a onda pokušajte tu vrednost da prenesete ciljnoj grupi kroz neku vrstu onlajn obraćanja.

To može biti edukacija, može biti direktan prenos zbivanja uživo iz proizvodnje, ili bilo šta što ljudima može biti zanimljivo, korisno, a da do tada nisu isprobali već nekoliko puta.

Održite webinar pre webinara

Ako planirate da napravite konferenciju i da angažujete nekoliko panelista koji će govoriti, a sve to putem Zuma (Zoom), ili neke druge aplikacije za video-konferencije, neophodno je da budete dobro pripremljeni. Zato prvo dobro uputite sve govornike u ideju i održite probni webinar na kome ćete rešiti sve potencijalne izazove ovakvog vida komunikacije.

Tom prilikom napravite plan nastupa, podelite i uvežbajte sva pitanja koja imate za paneliste i potrudite se da pratite sve potencijalne tačke diskusije koje se mogu aktivirati, kako biste znali kako da ih moderirate i da njima upravljate.

Gotovo sve oblasti poslovanja su se već prilagodile ili se prilagođavaju novonastaloj situaciji. Ljudi su promenili svoje navike, karantin nas je navikao na sedenje kod kuće. Sve što možemo uraditi onlajn i uradićemo onlajn.

Zato je važno da ključne oblasti, važne za informisanje populacije, funkcionišu i prate ove nove navike. Ako želite i sami da se bavite time i da podnesete odgovornost za edukaciju stanovništva, upišite odnose s javnošću i ovladajte svim tehnikama koje će vam za to biti potrebne.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA