Četiri predviđanja: Evo kako će veštačka inteligencija promeniti marketing
Istraživanje koje je sproveo Gartner govori kako će 80% tehnologije koja bude proizvedena do 2021. godine biti zasnovano na veštačkoj inteligenciji (engleski, artificial inteligence, AI). Ona polako omogućava ljudima širom sveta da unaprede način na koji rade svoj posao, da automatizuju procese i da skrate vreme koje potroše na svakodnevne zadatke.
Bolje kreiranje sadržaja
Veštačka inteligencija za sada neće početi da sama piše sadržaje koje ćete objavljivati na društvenim mrežama, ali će vam svakako pomoći da neke od njih unapredite.
Ne samo da ćete moći da automatizujete proces objavljivanja svega što napravite i samim tim dobiti na vremenu, već će složeni AI algoritmi početi da vam daju sugestije kako da bolje formulišete određene rečenice. Uputiće vas da koristite određene reči koje mogu da podstaknu prodaju i unaprede vaše rezultate, pa samim tim donesu i veći profit.
Viši stepen personalizacije sadržaja
Verovatno su i vama stizale reklame koje se tiču nečeg konkretnog što ste gledali, isprobavali ili istraživali na internetu.
AI će vam pomoći da i sami iskoristite lične afinitete svojih potencijalnih klijenata kako biste saznali šta je ono što im je zapravo potrebno i u skladu sa tim formulisali način komunikacije koji ćete izbrati.
Efikasniji SEO
I do sada je veštačka inteligencija pomagala stratezima da unaprede svoje rezultate tako što im je davala predloge i savete. Primera radi, ukazivala im je na to kako da nešto zaista dobro urade i kako da optimizuju svoje sajtove tako da se bolje rangiraju na pretraživačima poput Gugla.
Ovaj trend će se definitivno nastaviti, jer AI igra ključnu ulogu u njemu. Ono što je izvesno jeste da će alati postajati sve kompleksniji, pa će samim tim biti neophodna dodatna edukacija koja će vas pripremiti za korišćenje ovih dobrobiti.
Postaće prirodnije
Možda i najbitnije unapređenje koje nam stiže jeste činjenica da ćemo mnogo prirodnije prihvatati AI.
Do sada, kada neko izgovori „veštačka inteligencija”, uglavnom je to zvučalo kao nešto nedostižno i previše daleko. Međutim, korišćenje algoritma veštačke inteligencije u svakodnevnom radu već sada postaje prirodno. U budućnosti će veštačka inteligencija postati svakodnevno sredstvo rada svakog zaposlenog u marketingu.
Naučite kako
Da biste mogli da upotrebljavate AI u marketingu, neophodno je da poznajete alate i principe digitalnog oglašavanja. Njih nećete naučiti preko noći ili na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Morate posvetiti barem godinu dana usavršavanju kako biste došli do konkretnih rezultata.
Upišite obuku za marketing na internetu i napravite korak ka svom novom poslu.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Cika Velja
Pod velikim znakom pitanja nam je i prirodna inteligencija,pa izgleda da sa svoje gluposti pricu skrecemo na vestacku inteligenciju da se neko ne doseti istine???
Podelite komentar