Evo kako da postanete uspešan influenser
Čini se da je vreme poznatih ličnosti u ulozi ambasadora brendova prošlo. Danas su njihovu ulogu preuzele nepoznate ili manje poznate osobe koje svoju komunikaciju najpre zadržavaju na društvenim mrežama i oko sebe okupljaju veliki broj ljudi koji prati njihove objave i veruje im. Reč je o influenserima.
Oni su dobro poznata pojava. Danas predstavljaju neodvojivi deo svake kvalitetne marketinške strategije. Međutim, njihov posao nije jednostavan kao što može da izgleda na prvi pogled. Jer pored toga što su neprestano angažovani na nekoliko različitih strana, oni svakodnevno moraju raditi na svojoj online personi i na tome kako ih ljudi vide.
Ukoliko želite da razvijate svoje naloge na društvenim mrežama u ovom smeru, evo nekoliko saveta koji vam mogu biti od koristi.
Mudro koristite haštagove
Jedno od novijih istraživanja pokazuje da influenseri koji koriste haštagove imaju čak 12,6% više angažovanih pratilaca koji lajkuju, pišu i komentarišu njihove objave.
Iskoristite ovaj uvid i istražite koji su to tagovi koji mogu biti korisni za vas i vaš brend i šta je to na šta vaši pratioci najviše reaguju. To u praksi ne znači da ćete izabrati najpopularnijih 10 i forsirati samo njih, već da stalno morate pratiti, unapređivati svoju strategiju i ažurirati listu, kako biste bili aktuelni i kako biste došli i do novih pratilaca.
Unapredite opis svog profila
Znate li da se prvi utisak o brendu formira u dve desetine sekunde?
Poslednja istraživanja pokazuju da je sve teže formirati digitalnu sliku koja će učiniti upravo to – predstaviti vas u javnosti baš onako kako želite i to za vreme kraće od jedne sekunde.
Zato je važno da imate dobro ispoliran opis profila, kako bi ljudi već na prvi pogled, u vidu haštaga, ključne reči i naglašenih detalja znali šta mogu da očekuju od vas.
Na kraju, potrudite se da dodate poziv na akciju. Bilo to – pišite na e-mail, pošaljite poruku ili nešto treće – pokušajte da bacite mamac koji će pratiocima biti zanimljiv.
Budite spremni da razgovarate sa klijentima
Ukoliko želite da zaradite od društvenih mreža poput Instagrama, budite spremni da na njima i radite.
Posao influensera se u najvećoj meri svodi na promociju proizvoda određenih brendova koji ih angažuju. Međutim, da biste došli do tačke u kojoj klijenti žele da uspostave kontakt i saradnju sa vama, morate napraviti bazu objava koja će njima biti zanimljiva.
Zato najpre kreirajte listu brendova sa kojima biste želeli da sarađujete i na osnovu toga počnite da pišete i postavljate fotografije i objave vezane za njih.
Na taj način, kada marketinški tim vašeg željenog klijenta dođe do vas, pronaći će dokaz i imaće argument za to da baš vas predloži svojim nadređenima.
Naučite da kažete „ne“
Veliki je izazov odbiti klijenta kada vam se nudi, posebno kada tek počinjete.
Međutim, morate znati da od toga kako ćete formirati svoju nišu zavisi i to koliko ćete uspeha imati. To znači da morate navići svoje pratioce da sarađujete samo sa određenim tipom brendova, kako bi i oni mogli da se povežu sa vama i da vam veruju.
Jer, na kraju krajeva, to je ono što se najviše meri kod svakog influensera – njegov uticaj na ljude koji ga prate. Ako se rasplinete i počnete da pišete i pričate sa svima, ne možete očekivati preveliki uspeh.
Naučite kako
Internet marketing je ozbiljna oblast kojom se ne može baviti svako. Previše je tekstova na internetu koji će vam ponuditi savete, ali bez kvalitetne osnove i polazne tačke, ne možete razmišljati o ozbiljnoj karijeri.
Kratki kursevi od nekoliko meseci vam neće pomoći u tome. Morate izdvojiti barem jednu godinu za profesionalno usavršavanje i rad na sebi.
Upišite obuku za internet marketing i postanite zaista uspešan i kvalitetan influenser.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.