Ovih 8 marketinških taktika će obeležiti 2019. godinu
Marketinški trendovi se često menjaju. Dok neki od njih nestanu već posle nekoliko meseci, neki se zadržavaju i postaju presudni za uspeh cele kompanije. Ako želite da imate uspeha u marketingu, važno je da pratite tehnologije i taktike koje se pojavljuju i koje od njih koriste veliki brendovi, vaši konkurenti i drugi.
Predstavljamo vam neke od najnovijih taktika i tehnologija koje upotrebljavaju iskusni svetski marketinški stručnjaci.
Komunikacija zasnovana na ponašanju
Ulazimo u novu eru u marketingu i PR-u, sa integracijom nauke o ponašanju, psihologije i neuronauke u profesionalnu komunikaciju.
Zahvaljujući odlukama koje su zasnovane na podacima, komunikacija se sada može usmeravati u kriznim situacijama, slanje poruka, marketinškog sadržaja, medijske poruke. U sveprisutnom i hiperpovezanom svetu, preciznost u komunikaciji je sve više potrebna. – Elizabet Edvards, Volume Public Relations
Mašinsko učenje za određivanje vrednosti u oglasnim kampanjama
Guglova stalna upotreba mašinskog učenja za oglasne kampanje na Guglu će preokrenuti mnogo toga.
Uz Guglov model za pripisivanje podataka (koji je takođe zasnovan na podacima) mnogo je lakše pratiti i optimizovati više tačaka kampanje nego što ljudi to mogu samostalno.
Guglov algoritam može da dodeli "vrednost" svakoj tački dodira u kampanji. Na kraju, ovo može omogućiti marketinškim menadžerima da brže testiraju više varijacija oglasa. – Bernard Mej, „Nacional Positions“
Precizan ciljani sadržaj za segmentirane delove publike
Brendovi se vraćaju osnovama i neverovatno su fokusirani na uspešne konverzije.
Pametni stručnjaci ne koriste sadržaj radi samog sadržaja, već su fokusirani na usmeravanje poruka, segmentaciju sadržaja i stvaranje što većeg uticaja na manje segmente publike.
Sve više će se raditi na programima angažmana manjeg kruga publike, umesto da se cilja široka publika i radi na opsežnim programima. – Stefan Polak, „Pollack PR Marketing Group“
Integracija stvarnog doživljaja uživo i digitalnih iskustava
Integracija iskustava „uživo“ i stvaranje digitalnih iskustava će i dalje biti u trendu.
Učesnici „live“ iskustava očekuju besprekornu integraciju svojih online i realnih iskustava. Sve veća unakrsna upotreba digitalnih alata nastaviće da nam pomaže da maksimiziramo i personalizujemo iskustva uživo dok koristimo podatke kako bismo pomogli u prikupljanju uvida koji ta iskustva čine posebnim. – Kris Kavanag, „Freeman“
Nastavak rasta trgovine putem društvenih medija
Trgovina putem društvenih medija će nastaviti da raste u 2019. godini.
Kupovina jednostavnim klikom direktno sa društvenih platformi, kao što su Instagram i Pinterest, uključujući i kupovinu kroz interaktivne video-zapise, predstavlja pogodnost koja je predodređena da postane „mejnstrim“.
Ove usluge će biti sve personalizovanije i usmerenije na korisnike zahvaljujući tehnologijama veštačke inteligencije (AI), što je trenutno još jedna uzbudljiva oblast u marketingu. – Nikolas van Erum, „Sid Lee“
AI za praćenje namera kupaca
Iz moje perspektive, u oblasti e-mail marketinga, u kojoj radimo najveći deo našeg poslovanja, očekujemo povećanu upotrebu veštačke inteligencije za praćenje namera kupaca. Ovde postoji potencijal da se promeni način na koji preduzeća ciljaju potencijalne korisnike koristeći e-mail, što dovodi do dramatično većih mogućnosti za sticanje klijenata. – Paula Kioki, „Outvard Media, Inc.“
Povratak offline oglašavanja
Moj tim predviđa da će se u 2019. godini više trošiti na „tradicionalni“ marketing, jer digitalni i online prostori postaju sve zasićeniji.
S obzirom na to da ljudi provode sve više vremena gledajući u ekrane svojih telefona i računara, primetili smo da tako i sve više selektuju šta žele da vide.
Za mlađe generacije koje su odrasle u digitalnom svetu, fizički oglasi i tradicionalna sredstva marketinga deluju kao da brendovi ulažu dodatne napore kako bi se povezali sa njima. – Kejti Šibler Kon, „KSA Marketing Partnerships“
Nano-influenseri
I Njujork tajms i Rabobank su nedavno pisali o porastu broja i uticaja takozvanih „nano-influensera".
Dok se marketing putem influensera sve više preispituje zbog sumnjivog povratka investicija, nano-influenseri imaju priliku da pruže više personalizovanog sadržaja potrošačima na način na koji to može da deluje prirodnije i više organski. To je nešto što se sve više traži od brendova. – Edvard Hofman, „Padilla“
Ako želite da postanete stručnjak u digitalnom marketingu, više o ovoj karijeri i edukaciji u ovoj oblasti možete da saznate na instituciji specijalizovanoj za obuku kadrova za tržišta digitalnih ekonomija.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.