Evo kako da najlakše personalizujete komunikaciju na društvenim mrežama
Ovo je jedna od ključnih stvari za uspeh
Danas, kada se komunikacija odvija neverovatno velikom brzinom, vašim krajnjim korisnicima je potrebno samo nekoliko trenutaka da se odluče da li im se vaša marketinška poruka dopada ili im nije privlačna.
Ukoliko imate nešto relevantno da im poručite, ugrabićete njihovu pažnju. Sa druge strane, ako im budete dosadni, izgubili ste ih, a taj prvi utisak se veoma teško ispravlja.
Zato sve više marketinških agencija menja pristup svojoj ciljnoj grupi.
Više nema smisla da bacate veliki broj informacija u etar i nadate se da će što veći broj ljudi doći do nje.
Danas je svrha komunikacije da konkretna osoba dobije poruku koja je namenjena baš njoj.
Dakle, ključ uspeha vaše marketinške strategije je u personalizaciji. Naravno, u pitanju je komplikovan proces, ali ukoliko se budete držali sledećih saveta, nećete imati problem sa njegovom implementacijom.
Posmatrajte putovanje svoje ciljne grupe
Pre svega, kada imate na raspolaganju sve podatke, vreme je da ih uporedite i grupišete sve pripadnike ciljne grupe sa istim ponašanjem.
Ove grupe ćete kasnije koristiti kako biste usmerili konkretne poruke na njih.
Ali pre tog koraka, proučite putovanje svakog pojedinačnog pripadnika – od trenutka kada je čuo za vaš brend, odnosno od prvog klika, pa sve do krajnje konverzije koju je izvršio na vašem sajtu.
To će vam pomoći da organizujete svoj komunikacioni put od tačke A do tačke B, tako da se na svakom koraku posetilac vašeg sajta ili profila na društvenoj mreži oseti potrebnim i poželjnim i sam odluči da nastavi dalje.
Personalizujte poruke
Da biste mogli da komunicirate sa svojom ciljnom grupom, morate planirati dvosmernu komunikaciju. Zahvaljujući istraživanjima koja ćete sprovesti, sakupićete sve ulazne informacije koje su vam neophodne, a na vama je da planirate dalje i kreirate čitavu biblioteku mogućih odgovora na njihova pitanja i komentare.
Samo na ovaj način možete automatizovati proces i ubrzati razvoj odnosa sa vašom ciljnom grupom. Ukoliko svakome ponaosob budete odgovarati, potrošićete dragocene resurse.
Izaberite tim
U nekim firmama i agencijama ljudi koji se bave ovim poslom nazivaju se vojnicima. Budući da je reč o ozbiljnoj strategiji i potpuno novom načinu na koji ćete razvijati svoj posao, nikako se ne savetuje da podelite posao timu koji već ima svoja zaduženja i koji se ovim zadatkom može baviti samo usput. Kako bi se strategija osmislila i sprovela na najbolji mogući način, personalizacija komunkacije mora biti njihova jedina preokupacija.
Revidirajte procese
Kada govorimo o automatizaciji procesa, to svakako znači da nećete koristiti zastarele softvere za rad na ovakvim projektima.
Ma koliko bili vezani za proverene alate i njihov interfejs, vreme je da unapredite sistem rada i izaberete programe koji će vam pomoći u uspostavljanju nove dinamike.
Zato s vremena na vreme istražite i isprobajte nove besplatne i plaćene alata koji umesto vas rade dubinska istraživanja javnog mnjenja i pomažu vam da na najbolji način kreirate i usmerite svoje komunikacione poruke.
Kada je reč o personalizaciji, njoj ćete morati da se posvetite sami, ali slanje poruka možete da poverite i softveru.
Naučite kako
Da biste mogli da podignete svoju digitalnu strategiju na viši nivo, neophodno je da uspostavite određenu osnovu. To znači da morate imati makar osnovna znanja iz ove oblasti. U tome vam neće pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci, već izdvojte barem godinu da se posvetite usavršavanju znanja, uz pomoć kvalitetnih mentora.
Upišite obuku za marketing na internetu i napravite prvi pravi korak ka karijeri iz vaših snova.
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.