Internet marketing: Kako znati da li ga radite dobro
Ukoliko ljudi nemaju visoko mišljenje o vama, sve dok to ne promenite nećete moći da napravite iskorak i unapredite svoj brend.
Osnovni problem koji morate da rešite jeste – kako da saznate kakvo mišljenje ljudi zapravo imaju o vama. Najpre ćete to učiniti putem društvenih mreža.
Ali budite bez brige. Monitoring društvenih medija ne znači da morate beskrajno da skrolujete profile i čitate milione komentara kako o vašem brendu, tako i o konkurenciji. Dovoljno je da se obavestite i počnete da koristite neki od softvera koji vam u tome mogu pomoći i koji će umesto vas čitati i pratiti sve što ljudi imaju da kažu.
Ukoliko se do sada niste sreli sa ovakvim programima, pripremili smo listu od nekoliko njih koji su potpuno besplatni i koje možete već danas da isprobate.
TweetDeck
Ovaj alat koristi se najpre za praćenje sadržaja na društvenoj mreži Twitter, pa vam u okviru tog obima zahteva nudi veliki broj opcija kojima možete da prilagodite pregled ove mreže svojim potrebama.
Možete da ga podelite na nekoliko panela i da na svakom od tih panela pratite određenu grupu objava koja vas u tom trenutku zanima.
Takođe ćete biti u prilici da u naletu velikog broja tvitova razdvojite svaki i pratite ih tako da prepoznate na vreme gde se spominje vaš brend i kako vama može da bude od koristi sve to što u datom trenutku iščitavate.
Social Mention
Bilo da želite da pretražite blogove, mikroblogove, informativne portale, društvene mreže ili forume, uz pomoć ove platforme to možete da učinite jednostavno i efikasno.
Nakon što odaberete konkretne ključne reči, dobićete jasan prikaz svega o čemu se o vašem brendu ili temi koju istražujete priča ili piše na internetu, kakve su reakcije i koliko se zapravo konverzacija vodi o tome.
Ove informacije biće vam značajne za formiranje daljeg toka komunikacije i strategije koju ćete pratiti pri nastupanju u javnosti.
Tweet Reach
Slično kao i TweetDeck, i ova platforma vam nudi istraživanje Twittera i praćenje različitih tvitova vezanih za temu koja vas u datom trenutku zanima.
Prilikom prijavljivanja ostvarujete pravo da istražite performanse 100 tvitova, ali nakon toga ćete morati da platite korišćenje platforme, pa iskoristite promotivni period pametno.
Bilo da vas zanima gde se spominje vaše ime, ključne reči ili konkretna tema, možete videti koliko ljudi o tome priča, gde se najčešće spominje i koliko korisnika ove mreže je videlo to što istražujete.
SumAll
Ukoliko se opredelite za ovu platformu, imaćete priliku da povežete sve svoje kanale na društvenim mrežama u okviru jedne platforme. Tako ćete moći da pratite kompletne podatke potrebne za analitički pristup tome koliko je uspešan bilo koji od vaših postova, odnosno objava.
Ukoliko platite dodatno, takođe ćete imati mogućnost da koristite isti softver za zakazivanje objava i planiranje komunikacije unapred.
Korišćenjem platforme SumAll olakšaćete sebi posao i moći ćete mnogo lakše da pratite sve što se dešava na kanalima koje vodite.
Naučite kako
Kreiranje strategije, pisanje objava i praćenje analitike na društvenim mrežama nije jednostavan zadatak. Da biste to mogli da radite, pored softvera koji će vam u tome sigurno pomoći važno je da posedujete i znanje kako biste mogli da ga koristite. U tome vam neće biti od pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci, već treba da posvetite tome barem jednu godinu rada, uz pomoć stručnih mentora.
Upišite ozbiljnu obuku za internet marketing i napravite korak ka karijeri iz svojih snova.
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.