Četiri načina da iskoristite veštačku inteligenciju za kreiranje sadržaja
Danas se aktivno koristi na Vol stritu, u analitičkim procesima različitih oblasti, kao i u medicini, za analize podataka prikupljenih testiranjima pacijenata.
Može se zaključiti da su roboti uveliko useljeni u naše živote i da zahvaljujući njima možemo daleko jednostavnije i brže da obavljamo složene poslove koji su nam do sada oduzimali mnogo više vremena.
Isto se odnosi i na marketing. Istraživanja portala Salesforce pokazuju da je do kraja 2017. godine čak 57% oglašivača na neki način implementiralo veštačku inteligenciju u svoje kreativne procese.
Ukoliko niste među njima, već kasnite. Ako želite da se pridružite ovoj ekipi, onda pročitajte ove savete i načine na koje možete da iskoristite ovu tehnologiju za to da unapredite kreiranje sadržaja.
Istražite interesovanja vaše ciljne grupe
Ponekad je ručna pretraga najbolje što možete uraditi kako biste ustanovili šta je to što bi se vašim pratiocima najviše dopalo. Ipak, veštačka inteligencija, odnosno softveri koji funkcionišu po njenim principima, u takvom istraživanju mogu vam biti od velike pomoći .
Postoji veliki broj servisa koji analiziraju portale, blogove i forume na internetu u potrazi za temama koje ljudi prate i na koje reaguju.
Jednom kada dobijete rezultate, biće vam daleko jednostavnije da odredite način na koji ćete da priđete svojoj ciljnoj grup i kako da im ponudite materijal koji će želeti da pročitaju.
Zadržite ljude na vašem sajtu
Proces je sledeći: osoba prelistava svoje društvene mreže, naiđe na blog-post sa vašeg sajta, klikne i nađe se na novoj stranici koju ste vi već prilagodili njenim interesovanjima; nakon što pročita sadržaj, gotovo svako će zatvoriti taj prozor i vratiti se na svoj profil.
Veštačka inteligencija i na ovom polju može razmišljati umesto vas. Na osnovu teksta koji posetilac vašeg sajta u tom trenutku čita, kako bi ga zadržao duže na vašoj stranici, ona mu može ponuditi još neki koji bi ga dodatno zainteresovao. Na ovaj način stičete lojalne pratioce.
Unapredite kvalitet
Ukoliko se bavite pisanjem, verovatno nedeljno, a ponekad i dnevno proizvodite veliki broj tekstova koji će poštovati ne samo kvalitet u smislu sadržaja, nego i forme.
Zato se ne ustručavajte da iskoristite pomoć nekog od servisa koji rade po principu veštačke inteligencije. Primera radi, Grammarly je servis koji se vodi kao asistent za pisanje i koji će svaki vaš tekst pretresti i proveriti da li je sve napisano korektno i ispravno.
Ko radi taj i greši, zato je uvek dobra odluka da iskoristite i pomoć automatizovanog softvera.
Automatizujte segmente komunikacije
Istina je da ljudi više vole da razgovaraju sa pravim osobama koje su sa druge strane ekrana i tastature. Međutim, nekada je praktičnije da ih u taj razgovor uvede sistem koji je programiran tako da predvidi koje su njihove potrebe, zašto stupaju u razgovor i kako ih možete dalje usmeriti na stranicu koja će odgovoriti na njihove zahteve.
Primera radi, ukoliko se bavite prodajom, servisi poput ovog mogu odgovoriti na pitanja kao što su – cena proizvoda, veličine, boje i slične karakteristike za koje bi se ljudi svakako raspitivali.
Veštačka inteligencija i softveri koji rade po ovom principu mogu da olakšaju rad u gotovo svakom poslu za koji se opredelite. Marketing i kreiranje sadržaja jesu samo neki od njih. Imajući u vidu da je za kreativne aktivnosti neophodno vreme, uvek je dobro kupiti ga tako što ćete druge segmente poslovanja prepustiti servisima koji vam u tome mogu pomoći. Da biste uspešno kreirali sadržaje nakon prikupljanja svih rezultata, neophodna su vam teorijska znanja. Zato upišite obuku za menadžment u marketingu i napravite korak napred ka svojoj novoj karijeri.
Ukoliko vas interesuje literatura o veštačkoj inteligenciji, pročitajte ovaj tekst.
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.