Želite da poboljšate marketing na Instagramu? Evo kako!
Instagram postaje sve popularniji, ali to ne znači da vam jednostavno objavljivanje sadržaja može doneti stopostotni uspeh. Predstavljamo vam četiri saveta Gaja Šitrita, izvršnog direktora kompanije „Over The Top SEO”, koji će vam pomoći u poboljšanju vašeg marketinga na Instagramu.
Sakrijte svoje haštagove
Haštagovi su najbolji način širenja svesti o vašem sadržaju.
Na Instagramu, sedam od deset haštagova su brendirani, pokazuju istraživanja platforme „Clickz“. Međutim, Instagramova publika je postala inteligentna. Zbog toga, iako vam brendirani haštagovi donose dosta prednosti, oni nisu uvek najbolja ideja. To je zato što su brendirani haštagovi dosadni i publika ne može uvek da se s njima identifikuje.
U tom slučaju, skrivanje vašeg haštaga je dobra ideja. Možete ih sakriti dodavanjem drugog komentara sa oznakom. Ili jednostavno sledite navedene korake:
Kliknite na 123 na mobilnoj tastaturi.
Kliknite na dugme za povratak i dodajte crticu, bulet ili tačku. Ponovo kliknite na dugme za povratak i ponovite ceo proces dok se oznaka ne sakrije.
Obratite pažnju na sadržaj vaših konkurenata
Analiza konkurencije je veoma važna kako bi se povećalo prisustvo vašeg brenda na Instagramu.
Stoga se uvek pobrinite za to da znate šta rade vaši konkurenti. Ovo će vam dati ideju o različitim vrstama sadržaja koji privlače pažnju na ovoj platformi, a zauzvrat će vam omogućiti da improvizujete u svom planu.
Nije teško da pratite rad vaše konkurencije. Sve što treba da uradite jeste da uključite obaveštenja.
Evo kako da to radite: Idite na post vašeg konkurenta i kliknite na tri tačke u gornjem desnom uglu. Kliknite na „Uključi obaveštenje“ (Turn On Notification).
Regramiranje i označavanje
Ako želite da izgradite odnose na društvenim mrežama, deljenje sadržaja drugih korisnika je dobra ideja. To se na Tviteru zove retvitovanje, na Pinterestu repinovanje, a na Instagramu regramiranje.
Međutim, Instagram nema ugrađenu funkciju koja vam omogućava regramiranje, kao što na primer Tviter ima.
To ne znači da se ovo ne može uraditi. Postoji mnogo aplikacija kao što su Repost i Websta, koje vam omogućavaju da objavite fotografije koje su objavili drugi korisnici bez potrebe da slikate svoj ekran, pa da to postavljate regularnim putem.
Geotagujte svoj sadržaj da biste dobili veći angažman
Dopunite svoje video-materijale i slike sa geografskom oznakom, jer je to svakako jedna od najpouzdanijih tehnika koja omogućava da vaš sadržaj stigne do većeg broja korisnika.
Obično korisnici društvenih mreža označavaju malu oblast da bi dobili sledbenike u toj određenoj oblasti. Ali zašto ne biste označili više oblasti za različite sadržaje i tako širili mrežu društvenih mreža?
Geotagovan sadržaj na Instagramu dobija oko 80% više pažnje od onog koji nije označen, pokazuju istraživanja kompanije „Clickz“. Međutim, nemojte jednostavno da označite neke slučajne lokacije.
Koraci su jednostavni:
Uključite aplikaciju i kliknite na opciju „Check In“ na postu.
Počnite da kucate prilagođenu lokaciju u polju „Where Are You?“
Postavite ispravnu lokaciju.
Kliknite na „dodati“ (add) za kreiranje lokacije i odaberite odgovarajuću kategoriju za svoj brend.
Kliknite na dugme „Home“.
Unesite adresu svoje lokacije.
Koristite prelome u biografiji i natpisima
Uopšteno govoreći, kad ljudi vide Instagram feed sa veoma dugačkim naslovom, oni će nastaviti da skroluju dalje bez mnogo zadržavanja.
Veoma je teško čitati ili obrađivati ogromne blokove teksta na platformi kao što je Instagram.
Međutim, postoji trik koji možete koristiti kako biste delove teksta pretvorili u dobro organizovane paragrafe. Korisnicima Androida je lakše.
Oni jednostavno mogu da dodirnu taster za povratak i kreiraju paragrafe jednostavnim razmacima ili enterom. IOS korisnici će, međutim, morati da pišu tekst u drugoj aplikaciji.
Ali to nije težak posao. Idite u aplikaciju Notes i unesite naslov ili biografiju onako kako želite da izgleda. Prekopirajte i nalepite tekst u određeno polje u aplikaciji. Prelom redova teksta se prikazuje automatski.
Ako ste zaljubljenik u društvene mreže, raznovrsne online platforme, zanima vas interakcija u digitalnom svetu, onda ćete na programu PPC & Digital Channels Manager svoja interesovanja pretočiti u isplative veštine. Više o ovom edukativnom programu možete da saznate na ovom linku.
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.