Od krofni do žurki: Evo kako najveći brendovi koriste event marketing

 ≫ 
  • 0

Google je koristio jedinstvenu strategiju događaja (takozvani Event marketing) kako bi postigao svoje marketinške ciljeve.

Znaju tačno gde se nalazite i to bukvalno u kvadratni metar: Želeli to ili ne, Google prati vaše kretanje

Predstavljamo vam kako su neki vodeći brendovi implementirali marketing događaja u svoju celokupnu strategiju. Poseban fokus stavljen na jedinstvenu taktiku – od krofni do digitalnih proizvoda  – čini ove marketinške kampanje posebnim.

Google: Pop-ap krofne

Foto: Pixabay.com

U oktobru 2017. godine, kao inicijativu za promociju Google Home Minija, tehnološki gigant Google se odlučio za nekonvencionalan put.

Postavili su pop-ap prodavnice krofni širom SAD. Ukusne krofne su bile servirane na velikim transportnim trakama, na kojima su se ponekad umesto krofni pojavljivali Google Home Mini uređaji. Smisao ovog poduhvata je bilo stvaranje nezaboravnog iskustva za potrošače, a istovremeno je dokumentacija poslužila kao odličan materijal za društvene medije.

Ovo pokazuje da marketinška kampanja koja se zasniva na događaju ne mora direktno da bude povezana sa proizvodom (jedina sličnost Google Home Minija i krofne jeste to što imaju sličan oblik).

Jednostavno pravilo glasi da kampanja mora da izazove prijatnu reakciju, koja se može pamtiti i deliti. Šta možete naučiti: Uvek postoji način da se ono što radite predstavi ljudima. Google je tehnološka kompanija, a ne pekara – ipak je našao ukusan način da predstavi svoj brend van standardnih okvira.

HubSpot: Inbound

Foto: Pixabay.com
Foto: Pixabay.com

Sa više od 20.000 učesnika, HubSpot's Inbound je od konferencije o softveru prerastao u globalni pokret. Ideje o kojima se diskutuje za vreme događaja proširuju se mnogo dalje nego sve što se postiže automatizacijom marketinga i upravo to je razlog zbog koga je to postao tako uspešan događaj.

HubSpot nije zazirao od toga da kreira događaj koji je van opsega prodaje softvera. Ova kompanija je znala da je događaj uspešan ne onda kada se učesnici prisećaju šta su na njemu naučili, već tek onda kada se sete kako su se na tomzbivanju osećali.

Šta možete naučiti: Konferencije nude savršenu priliku za to da kupce lično angažujete u susretu sa svojim brendom. Pored toga, događaj je sam po sebi podjednako važan, jer treba da ostavi nezaboravan utisak.

YouTube: Fan festival

Događaj ne mora da bude samostalni čin. Možete da podelite pažnju sa partnerom kako biste jedni drugima doneli korist i novu publiku; FanFest na YouTubeu radi upravo to. YouTube poziva najpopularnije zvezde na svojoj platformi da promovišu svoje brendove, a u tom procesu istovremeno unapređuje i svest o YouTubeu. Saradnja je odličan način da događaj bude uspešan.

Šta možete naučiti: Ponekad je najbolji način da istaknete svoj brend upravo to da dajete prostor nekom drugom. Kao što je YouTube prikazao neke od najvećih talenata kako bi oduševio svoju korisničku bazu, možda postoji način da i vaš brend uključi drugi brend i da ishod bude isti.

Salesforce i Sales Hacker: Partnerski marketing

Foto: Pixabay.com

Za organizovanje godišnje konferencije Sales Hacker je ušao u partnerstvo sa Salesforceom, vodećom CRM platformom za prodaju u industriji. Kompanija Salesforce je bila jedan od sponzora manifestacije Sales Machine. Izvođenje događaja zajedno sa ostalim partnerima jeste odličan način da iskoristite mreže i resurse partnera i profitirate jedni od drugih. Kada postoji jasna vizija događaja i usaglašenost između partnera, mogućnosti saradnje su beskrajne.

Šta možete da naučite: Ne morate da budete veliki brend da biste pronašli partnera za događaj. U ovom slučaju, Sales Hacker, koji je mnogo manja organizacija, obratio se dobro poznatom Salesforceu. Radite sa partnerima – velikim i malim – i to će vam pomoći da se prošire vesti o vašem brendu i da se povežete sa mnogima koji će rado doći i na vaš sledeći događaj.

Facebook: žurka Roaring Twenties

Foto: Tanjug/AP

Kako to obično biva kod organizacije marketinških događaja, dobro izabrana tema jeste ključni faktor za celokupno iskustvo. Kada imate jedinstvenu temu, to će događaj da učini nezaboravnim, ali i da poveća šanse da se vesti o događaju dele kako online, tako i u offline svetu.

Facebookov tim je to očigledno dobro znao, jer su napravili blistavu tematsku prazničnu žurku: Roaring Twenties („burne dvadesete”), čiji se prikaz ubrzo delio na svim društvenim medijima.

Šta možete da naučite: Ako imate jedinstvenu temu, to može događaj da podigne na nivo spektakla. Bilo da osmišljavate žurku za svoje zaposlene ili otvaranje nove prodavnice, dobro razmislite o tome šta će biti glavna tema tog događaja.

Kako su potrošači sve više zatrpani marketinškim kampanjama i porukama, da bi se vaša kompanija i brend istakli, potrebno je da kreirate zaista nešto posebno. Ako ne uvek, onda barem s vremena na vreme. Zbog toga je kreativnost i dalje jedna od najcenjenijih osobina marketinških stručnjaka. Ako ste kreativni i želite da unovčite tu svoju osobinu, onda je karijera u event menadžmentu idealna za vas. Više o školovanju za ovu profesiju možete da saznate na ovom linku.

Tag: event menadžment, događaj, marketing, brend, event, Google, YouTube, Facebook, HubSpot

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA