Evo šta svaki korisnički servis mora da ima da bi mušterije bile srećne

  • 0

Bilo da se bavite prodajom ili želite da održite dobar imidž svog brenda, morate svakodnevno da radite na novim načinima na koje ćete da poboljšate njihove živote.

4 primera odlično brendiranog sadržaja

Evo nekoliko saveta kako da počnete.

Slušajte ih

Foto: Pixabay.com

U svakodnevnoj komunikaciji, ljudi prirodno imaju tendenciju da se fokusiraju pretežno na ono što oni imaju da kažu, pa tek onda da saslušaju druge. Na društvenim mrežama će vam se, kao brendu, ljudi najčešće obraćati sa određenim problemom, idejom ili komentarom koji se možda ne tiče vas, ali na duge staze može da se odrazi i na vašu komunikaciju i na vaš brend.

Zato pažljivo slušajte, odnosno čitajte komentare i izveštaje kako biste utvrdili šta tačno ljudi misle o vama, šta vam zameraju i kako biste znali kako da odgovorite na to i unapredite svoj imidž.

Odgovarajte što pre

Kada saslušate sve što imaju da vam kažu, vaši korisnici će očekivati određeni odgovor.

Iako regulativa prilikom upravljanja stranicama često nalaže da se svaki odgovor proveri sa klijentom, pokušajte da ustanovite određene odgovore koje možete da ponudite unapred kako biste skratili vreme čekanja.

Kompanija Lithium Technologies je sprovela istraživanje kojim je ustanovljeno da ljudi na društvenim mrežama, a u ovom slučaju konkretno na Tviteru (Twitteru), imaju tendenciju da kažnjavaju brendove ukoliko nisu dovoljno ažurni tako što ih ubuduće više neće pratiti ili neće više lajkovati njihove sadržaje.

Zato morate da budete i brzi i efikasni u praćenju interakcija i odgovaranju na njih.

Povežite se

Foto: Pixabay.com

Ovo je imperativ na svim društvenim mrežama. Odgovaranje na potrebe korisnika jeste prvi korak. Međutim, da biste kreirali konkretnu i kvalitetnu vezu sa svojom ciljnom grupom, morate da se potrudite malo više i da održavate te kontakte.

Ukoliko postanete veoma predusretljivi, topli i prijateljski nastrojeni prema ljudima, vaša korisnička podrška vam može ponuditi besplatan PR, jer će ljudi uvek rado da razgovaraju o pozitivnim iskustvima koja su imali sa brendovima.

Budite konkretni

Jupiter Research je sproveo istraživanje u kojem su utvrdili da konkretni mejlovi sa jasnom porukom imaju 18 puta veći povraćaj informacija, odnosno odgovora od onih opštih poruka koje se šalju u etar i nasumično love odgovore.

Zato morate da budete konkretni u svakom trenutku. Vaša komunikacija će dati mnogo bolje rezultate ukoliko ljudi imaju nešto u šta mogu da veruju, nešto što će vam pružiti kredibilitet. Na mikronivou to znači da, ukoliko vam se neko obrati na društvenim mrežama, treba da pokušate da prepoznate njegov stil i da personalizujete odgovor tako da se on oseti cenjeno. Na ovaj način ćete kreirati dugoročne i stabilne odnose sa vašom ciljnom grupom.

Savladajte alate

Da biste bili u situaciji da kreirate odnose sa ciljnom grupom i da činite svoje korisnike srećnim i zadovoljnim, morate dobro da poznajete tehnike i alate komunikacije na internetu. Za to vam neće biti dovoljno nekoliko meseci na kursu koji će samo da zagrebe površinu ovog projekta, ali zato godinu dana uz kvalitetne mentore može da vas usmeri na pravi način i pomogne vam da započnete karijeru.

Obuka za vođenje internet-marketinga naučiće vas kako da se povežete sa svojim prvim korisnicima tako da svi budu srećni.

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA