4 primera odlično brendiranog sadržaja

  • 0

Napredak tehnologije svakako je doneo unapređenje na svim poljima, pa tako i u oglašavanju.

Međutim, iako je sve veći broj kanala na kojima bi brendovi mogli da plasiraju svoje poruke, sve je više i načina na koje ljudi izbegavaju reklame. Bilo da je reč o „premotavanju” uz pomoć uređaja za digitalizaciju ili o različitim blokatorima digitalnih oglasa, ono što je sigurno jeste to da je ljudima dosta oglasa i da žele da pronađu način da ih zaobiđu.

Tu kreativnost oglašivača dolazi do izražaja, jer se neke reklame ipak rado gledaju. Jedan od načina na koji se poruke ipak mogu plasirati jeste brendiranje sadržaja koje će potencijalni klijenti gledati. Ukoliko nemate ideju kako to da učinite, evo nekoliko dobrih primera koje biste mogli da sledite.

Netfliks u novinama

Ukoliko niste i sami korisnik, verovatno ste bar čuli za Netflix, popularnu aplikaciju koju možete da instalirate na svoj pametan TV ili neki od uređaja koji podržavaju internet-konekciju. Uz pomoć ove aplikacije imaćete pristup neverovatno velikom broju serija, filmova, dokumentarnih sadržaja i muzičkih programa.

Trenutno je jedna od najpopularnijih serija u okviru ove aplikacije „Narandžasta je novo crna”, koja govori o zatvorenicama u ženskom zatvoru. Njihova ideja bila je da plasiraju i sponzorišu opsežan tekst o stanju u ženskim zatvorima, intervjue sa ovim ženama, fantastične video-sadržaje koji prate priču i informacije koje vam mogu pomoći da steknete kompletnu sliku. Malo je reći da je ovaj poduhvat bio uspešan.

Honda u muzičkom spotu

OK Go je bend nastao u Čikagu koji se bavi alternativnim muzičkim pravcima i poznat je širom sveta po kreativnim i zanimljivim video-spotovima koje prave za svoje pesme. U jednom od spotova oni formiraju različite oblike i voze se monociklima proizvedenim u pogonima Honde koji predstavljaju revoluciju u samobalansirajućim vozilima.

U spotu se ne spominje ime brenda, ali je video-spot na YouTubeu linkom povezan sa sajtom na kome se mogu videti snimci o samom snimanju kao i dodatne informacije o monociklima. Istraživanja su pokazala da je ovaj poduhvat podsticajno delovao na imidž i ugled Honde u javnosti.

Društvena kampanja brenda Dove

Kozmetički brend Dove je poznat širom sveta po svojim kampanjama koje promovišu stvarne žene, prelepe takve kakve jesu, bez obrađivanja fotografija i bez profesionalnih foto-modela.

Kako bi zadržali ovaj imidž, marketinški stručnjaci ovog brenda kreirali su video-materijal koji je ubrzo postao viralan. U njemu su okupili grupu žena, a potom jednu po jednu izdvajali u prostoriju sa čovekom koji se bavi crtanjem foto-robota kako bi im opisale prvo sebe, a potom i jednu od osoba koje su upoznale.

Rezultati su bili fantastični, budući da je svaka žena videla sebe kao mnogo ružniju nego što jeste, a drugu kao daleko lepšu nego što ona sebe vidi. Poruka ove divne priče bila je da su sve žene prelepe na svoj način, a Dove se još jednom pokazao kao brend sa stabilnim imidžom.

Pedigree kao radio-stanica

Svi ljudi sa kućnim ljubimcima imaju svakodnevni problem kada moraju da ih ostave same kod kuće.

Brend hrane za ljubimce Pedigree kao jedan od najboljih saveznika vlasnika ljubimaca u Australiji je zakupio i napravio radio-stanicu za pse. Kada izađete iz kuće možete ostaviti svoje ljubimce da slušaju prijatan glas voditelja koji je uglavnom pričao na teme koje bi bile zanimljive ljudima – kako da dresirate psa, koje su najbolje trase za šetnju i slično.

Pokazalo se da su i psi uživali, pa je tako ugled ovog brenda u javnosti vrlo naglo porastao, a ljudi su zvali svakodnevno da se zahvale.

Ovo su samo neki od sjajnih primera dovitljivih brend menadžera koji su shvatili da je marketing mnogo više od jednog uređaja, jednog kanala komunikacije i jednog materijala za oglašavanje.

Da biste i sami mogli da sagledate mogućnosti koje vam ova struka nudi, morate da posedujete bar osnovna znanja o oglašavanju. Zato upišite obuku za menadžment u marketingu i saznajte sve što je potebno o zanimljivim trikovima, tehnikama i načinima da se dopadnete svojoj ciljnoj grupi.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA