Pinterest: Evo zašto je ovo najbolja društvena mreža
Više od 200 miliona korisnika svakodnevno pretražuje Pinterest u potrazi za novim receptima, idejama za uređenje doma, trendovima u šminkanju, dekoraciji za različite događaje i sličnim kreativnim projektima. Ova ozbiljna baza korisnika nedovoljno je iskorišćena, a ima izuzetno veliki potencijal.
Evo šta sve brendovi mogu da učine na ovoj mreži da steknu nove pratioce i unaprede svoj imidž.
Predstavite ideje na koje ste ponosni
Govorimo o mreži koja je sinonim za inspiraciju, kreativnost i dobre ideje. Njen prioritet je da izazove naboj inspiracije i pokrene ljude da nešto učine.
Zato to nije mesto na kome ćete se hvaliti svojim poduhvatima, već je to mesto gde ćete podeliti sa ljudima ono što im zaista može pomoći i na šta mogu da se ugledaju. Ideje su ključ uspeha na Pinterestu i zato sve što delite sa pratiocima mora da ispuni dva kriterijuma: sadržaji moraju biti inspirativni i moraju izazvati akciju. Bilo da će ta akcija biti online ili offline, morate ponuditi nešto što se na bilo koji način može reprodukovati.
Pronađite svoju publiku
Kao i na svim drugim kanalima komunikacije i ovde je bitno kome se obraćate. Od toga zavisi kome će se vaše objave prikazivati.
Razmislite o svom brendu i o tome čime se bavite, a potom pripremite sadržaje koji će ciljati jednu konkretnu nišu. Ako budete konzistentni i ljudi počnu da vas prepoznaju, sami će se vraćati na vašu stranicu, a algoritam koji stoji iza čitavog sistema na Pinterestu počeće da prikazuje vaše sadržaje upravo ciljnoj grupi za koju ste se opredelili.
Budite strpljivi
Iako ste verovatno navikli na ažurne sadržaje koji daju rezultate u prva 24 sata do 48 časova, na Pinterestu je situacija nešto drugačija, pa će rezultati zapravo neprestano rasti.
Nemojte odustajati ako na početku nema rezultata, već redovno i fokusirano objavljujte sadržaje za konkretnu nišu kojoj se obraćate. Kada se ljudi naviknu na vas, ostaje vam samo da čekate da oko vaše stranice počne da se okuplja kritična masa. Ukoliko budete uporni i posvećeni tome, to će se desiti.
Koristite jedinstven dizajn
Postoji izuzetno veliki broj brendova koji već imaju naloge na Pinterestu i koriste ih za potrebe promocije. Ovo je prevashodno vizuelna mreža, na kojoj su ljudi naviknuti da reaguju na dobar dizajn i lepe fotografije.
Za razliku od Instagrama, na kome je poželjna što realnija kompozicija, ovde se ceni umetnički pristup i unikatnost. Zato osmislite originalni vizuelni identitet i nastupite samouvereno. Ljudi će vas zapaziti u mnoštvu sličnih vizuelnih rešenja i rado će vam se vraćati zbog vaše odvažnosti.
Vizuelni utisak je ovde prvi i osnovni kriterijum uspeha.
Obučite se za oglašavanje
Da biste mogli da ostvarite kvalitetnu komunikaciju sa ciljnom grupom, kako na Pinterestu, tako i na drugim društvenim mrežama, važno je da upoznate sve tehnike i alate koji će vam biti potrebni u tom poduhvatu. Za to će vam biti potrebno više vremena od nekoliko meseci koje biste proveli na kratkom kursu. Moraćete da odvojite bar jednu godinu za usavršavanje da biste uspeli da saznate sve što je neophodno kako biste počeli sa radom.
Upišite obuku za internet-marketing i počnite da na svojoj karijeri radite na pravi način.
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marijana Bakov
Obozavam je,najbolja je ubedljivo.
Podelite komentar