Ovako bi trebalo da izgleda CV jednog uspešnog dizajnera

 ≫ 
  • 0

Sve je veći broj dizajnera u trci za poziciju u kreativnim sektorima kompanija ili agencija. Da biste se izdvojili, morate pokazati da ste u nečemu bolji od ostalih ili da ste bar dovoljno dobri da možete da budete uzeti u razmatranje. Čak i ako ste početnik, uvek će postojati nešto što ćete moći da predstavite kao svoju prednost.

Prvi korak koji ćete napraviti jeste kreiranje kvalitetnog CV-ja, odnosno radne biografije. Za razliku od ostalih profesionalaca, kojima je najvažnije šta će u dokumentu tačno da piše, vama bi trebalo da bude od presudnog značaja – šta će se tu videti. Kako bismo vam pomogli, spremili smo nekoliko saveta kako da takvu biografiju i napravite.

Ne koristite „Word”

Foto: Pixabay.com

Ukoliko aplicirate za poziciju sekretara, menadžera prodaje ili asistenta, sasvim je u redu da svoju biografiju napišete u nekom od programa za obradu teksta. Međutim, ako ste dizajner i prijavljujete se za poziciju u struci, nedopustivo je da dozvolite sebi takav propust.

Vaša biografija mora biti urađena u nekom od programa kojim baratate svakog dana. Bilo da je to Ilustrator ili Photoshop, ili čak možda i prezentacija veština koju ćete kreativno upakovati, izbor je na vama, ali svakako se preporučuje da se držite onoga u čemu ste najbolji.

Mudro birajte fontove

Tipografija je vaš jezik, zato morate pažljivo da birate reči i pokažete da govorite perfektno i bez zamuckivanja. Ukoliko pravite CV u Photoshopu, budite oprezni i pametni pri izboru fontova koje ćete upotrebiti.

Ne preterujte sa kombinacijama, jer je poenta da se sve dobro pročita i da se izbegne vraćanje na pročitano zbog nejasnoća. Zato budite mudri, ali i koristite atraktivna slova.

Razmišljajte o bojama

Ako već ne koristite „Word”, koje opravdanje imate da vam pozadina bude bela, osim u slučaju minimalističkog dizajna?

Ne budite štedljivi i razmislite o papiru u boji za štampanje svoje biografije koju ćete nositi sa sobom. Neka to bude vaš mali umetnički projekat kojim ćete dokazati da ste dobro upoznati sa emocijama koje različite boje ostavljaju na ljude. Pokažite da znate kako da ih kombinujete i koristite za kreiranje prodajnih vizuelnih elemenata. Jer, da budemo iskreni, upravo je taj vizual na kom sada radite nešto što će vas prodati kao dobrog dizajnera.

Budite koncizni

Foto: Pixabay.com

Art direktori koji će da pregledaju vaš CV su vizuelni tipovi. Prvi utisak koji ćete ostaviti na njih biće čisto estetski i tu morate da ih oborite s nogu. S druge strane, kada je reč o sadržaju vaše biografije, ona mora biti jasna i što kraća, jer čitanje neće predugo trajati.

Budite iskreni i jednostavni i uključite sve najvažnije projekte na kojima ste radili. Neka tu budu i radovi na koje ste ponosni, ali nikako ne zatrpavajte CV nepotrebnim informacijama koje će napraviti gužvu.

Naučite kako

Da biste uopšte mogli da radite na svom prvom dizajnerskom CV-ju, morate se upoznati sa svim alatima i neophodnim tehnikama koje će vas dovesti do posla. To nećete postići kratkim kursevima od nekoliko meseci. Morate da izdvojite bar jednu godinu sa kvalitetnim mentorima kako biste došli do relevantnih znanja i informacija.

Upišite obuku za grafički dizajn i počnite da radite na svojoj budućoj karijeri.

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA