Loše navike koje morate da izbegavate u postavljanju digitalne marketinške strategije
Sadržaj je kralj i to smo čuli toliko puta do sada. Svi se trude da proizvedu što bolji materijal za svoje korisnike. Međutim, taj trud uglavnom nakon određenog vremena postane mehanički. Kada dođe do zasićenja, počinju da se kreiraju objave koje liče jedna na drugu i koje prestaju da interesuju vaše pratioce.
Prirodno je da se kreativci s vremena na vreme ulenje ili opuste, a isto tako je prirodno i da se ušuškate u sigurnost nečeg poznatog i isprobanog. Međutim, kada su u pitanju internet i društvene mreže, tako se s vremenom gube pratioci.
Loše navike vas mogu skupo koštati, pa je dobro na vreme ih prepoznati i preduprediti njihov dalji razvoj. Evo šta je to na šta ne biste smeli da se navikavate.
Lista pravaca nema kraja
Kada definišete način na koji ćete komunicirati sa publikom, kreiranje sadržaja je mnogo jednostavnije. Opredelite se za tri-četiri različita kreativna pravca i u tim okvirima formirajte i objave koje ćete plasirati. Ukoliko ih imate previše, to znači da nešto ne radite kako bi trebalo.
Revidirajte sadržaje i pratite rezultate. U skladu sa njima unosite izmene i opredelite se za nekoliko ključnih tema koje želite da koristite i pratite.
Vaša strategija se ne menja
Kreirali ste strategiju, postavili kreativne pravce, pratite teme i držite se toga nedeljama. Potom i mesecima, a zatim i godinama.
Nikako.
Rezultati će uvek govoriti umesto vas, pa je važno da ih pratite. Morate prilagođavati ton komunikacije, način i vreme plasiranja sadržaja, a potom pratiti trendove, kao i to šta konkurencija radi.
Najgore što možete da uradite jeste da ne uradite ništa. Zato ispitujte kako ljudi reaguju na vaš brend, a kako na ostale brendove slične vama i pokušajte da prilagodite informacije koje im šaljete.
Ton vaše komunikacije je robotski
Društvene mreže su društvene. Ako se postavite kao kompjuter i ne unesete dušu i ljudskost u vašu komunikaciju, ne možete očekivati previše dobre rezultate. Ljudi sve više pišu kao što govore, a isto tako i čitaju.
Ukoliko je vaš tekst isuviše ispeglan i uštogljen, sigurno ih neće privući da se uključe u komunikaciju sa vama. Učinite napor da ostavite utisak da pričaju sa osobom, a ne sa mašinom koja pruža automatizovane odgovore. Potrudite se da ovo izbegnete i zato prilagođavajte način na koji razgovarate sa svojim pratiocima dok ne dođete do optimalnog tona.
Ne koristite ključne reči
Svaki pretraživač na internetu, pa čak i Fejsbuk (Facebook) i Instagram, funkcionišu po principu ključnih reči i što pre usvojite to pravilo, biće vam jednostavnije da povećate broj poseta i ovim profilima, a i vašem sajtu. Ukoliko ne koristite ključne reči, već sadržaj kreirate bez prethodnog istraživanja, ne možete očekivati veliki rast.
Postoji veliki broj alata koji vam mogu pomoći u pretrazi ovog tipa, pa se potrudite da se obučite za njih i inkorporirate i ovaj segment u svoj plan komunikacije.
Naučite tehnike i alate
Da biste mogli da kreirate kvalitetnu strategiju i formirate plan komunikacije sa svojim korisnicima, važno je da znate tehnike, odnosno da imate teorijsku osnovu koja će vam pomoći da razumete složenost marketinških alata. Za to vam neće biti dovoljni kratki kursevi od po nekoliko meseci, već morate izdvojiti bar jednu godinu i posvetiti se svojoj budućoj karijeri.
Upišite obuku u domenu internet-marketinga i počnite da radite na svom budućem poslu i veštinama.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.