Šta se sve u marketingu promenilo od 2018. godine, a da niste primetili

Sada kada smo prešli veliki deo 2018. godine, pravo je vreme da se proveri koji će trendovi uspeti da se zadrže duže vreme.

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dragan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dragan

    30. maj 2018 | 07:27

    Nije edukacija, vec obrazovanje!!!!

  • Joo

    29. maj 2018 | 23:04

    Pa ovo se pretvara u pravo bombardovanje reklamama sto je zaista iritantno...kako god da se razvijala civilizacija uvek je isla u pogresnom smeru...pitanje je vremena kada ce i ovoj doci kraj

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA