Od ovih sedam vrhunskih stručnjaka za marketing možete da naučite mnogo
Manje poznati Medijum (Medium) je blogerska platforma koja postaje sve popularnija u poslednjih nekoliko godina.
Predstavljamo vam neke od najuticajnijih stručnjaka za digitalni marketing na ovoj platformi. Oni su ti koje bi trebalo da pratite ako vas zanima karijera u digitalnom marketingu.
Anil Daš
Anil Daš nije samo jedan od najpoznatijih i široko cenjenih stručnjaka u svetu tehnologije – on je takođe jedan od najzabavnijih, najpronicljivijih pisaca na platformi Medijum. Njegovi sadržaji i teme variraju od vesti iz tehnologije, kulture na radnom mestu do zanimljivosti o popularnim serijama kao što je „Igra prestola“.
Lari Kim
Lari Kim je osnivač i tehnološki direktor kompanije za SEO „Word Stream“. Iako se tek odnedavno priključio ovoj platformi, Kim je veoma plodan pisac koji objavljuje izvorne sadržaje, ali i deli postojeće, nudeći obilje materijala za čitaoce koji žele da saznaju neke nove i korisne stvari o digitalnom marketingu i SEO optimizaciji sajta.
Rand Fiškin
Rand Fiškin, iz kompanije „Moz“, koja se bavi izradom softverskih rešenja i alata za uspešniji marketing, jedan je od omiljenih ljudi na Medjiumu, stručan za teme koje se tiču optimizacije i društvenih medija. Rand je poznat i po tome što su sadržaji koje piše uvek zanimljivi, zasnovani na činjenicama, ali i po tome što je u njima veoma iskren.
En Hendli
En Hendli iz kompanije „Marketing Profs“, jedna je od vodećih stručnjaka za marketing sadržaja (content marketing) na svetu. Veoma je poznata i kao autor i govornik, te bi zaista trebalo da se nađe na listi svih marketinških stručnjaka. Njen sadržaj ne samo da je koristan i pun važnih podataka, već je i izuzetno zabavan i jednostavan za čitanje.
Gaj Kavasaki
Mali broj ljudi iz marketinga i tehnološkog sveta može da se pohvali time da je toliko poštovan i da mu se toliko dive kao Gaj Kavasaki. Bivši zastupnik kompanije „Epl“ je i stručnjak u gotovo svakom području koje je povezano s trgovinom i marketingom: od toga kako možete da pokrenete i razvijate e-trgovinu do toga kako da koristite moderne tehnologije u marketinške i prodajne svrhe. Kavasaki je veoma aktivan i na Tviteru.
Brajan Klark
Brajan Klark je, bez sumnje, jedan od najinteligentijih i najvrednijih ljudi u digitalnim medijima. Osim što je osnovao „Kopibloger” (Copyblogger), Brajan je takođe i izvršni direktor firme „Rejnmejker digital” (Rainmaker Digital), platforme koja pruža alate i treninge za marketinške stručnjake.
Uz sve to on vodi i izvrstan potkast, pod nazivom „Unemployable podcast“, koji je još jedan obećavajući brend u svetu digitalnih medija. Uz ovako mnogo iskustva, nije ni čudo što je Klark jedan od najviše praćenih ljudi na Medjiumu.
Meri Smit
Malo je ljudi u svetu koji su tako uticajni i vešti u području društvenih medija kao što je Meri Smit, a ona redovno deli svoje uvide i stručne savete sa svojom publikom. Ako želite da saznate više o efikasnim strategijama za društvene medije, nećete biti razočarani.
Ukoliko želite da naučite koje su specifičnosti digitalnih medija, koje su njihove prednosti, kako da te prednosti iskoristite za poboljšanje poslovanja i postanete dobro plaćen stručnjak za digitalne medije, više o tome možete da saznate u ovoj obrazovnoj instituciji.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.