Saznajte kada, kako i gde da promovišete sadržaj na društvenim medijima (I deo)
Promocija je samo jedan deo složenog procesa. Da biste naučili kada, kako i gde treba da promovišete na društvenim medijima to zahteva znanje, veštine i testiranje. Nudimo vam nekoliko saveta koji će vam pomoći da u tome uspete
Kažu da je Leonardo da Vinči mogao da piše jednom rukom i istovremeno crta drugom. To je ono što otprilike mora da radi i svaki uspešan stručnjak za komunikaciju na društvenim medijima.
Pravljenje i sprovođenje uspešne marketinške strategije danas zahteva: ideje, izradu koncepata, uređivanje do savršenstva, dizajniranje vizuelnih sadržaja, objavljivanje, promociju i merenje uspeha.
Promocija je samo jedan deo složenog procesa. Da biste naučili kada, kako i gde treba da promovišete na društvenim medijima to zahteva znanje, veštine i testiranje. Nudimo vam nekoliko saveta koji će vam pomoći da u tome uspete.
Kada treba promovisati sadržaj na društvenim medijima?
Pitanje koje otvara vrata velikom broju odgovora. Postoje opšti saveti, poput preporuke stručnjaka da objavljujete sadržaje u subotu u podne na Facebooku. Ali pretpostavka je da će, ako svi budu objavljivali u ovo vreme, društveni mediji postati neizmerno dosadni. Pritom, opšti saveti i „gotovi recepti“ ne funkcionišu isto za sve.
Umesto toga, evo nekoliko specifičnijih saveta:
Promovišite istog dana kada ste kliknuli na „objavi"
Prilično očigledno. Potrebno je odmah da promovišete svoj novi sadržaj. Čim objavite neki sadržaj, počnite da ga delite na svojim društvenim medijima.
Promovišite ponovo dan posle
Nemojte se plašiti da više puta delite svoj sadržaj na društvenim medijima. Ljudi često ne primete stvari koje vide samo jednom. Samo napred, podelite vaš sadržaj i sledećeg dana, jer je malo verovatno da su svi vaši čitaoci, pa čak i većina, videli ovaj materijal kada ste ga prvi put podelili.
Delite isti sadržaj nedelju dana kasnije
Podelite ga i treći put, nedelju dana kasnije – i to je minimum. Prestanite da brinete o tome da li ste preterali, posebno na ovom nivou. Malo je verovatno da će vaša publika čak i tada primetiti.
Pomerite granice sa više akcija
Važno je da razumete da su ove preporuke zaista minimum. Mnogo više možete uraditi kada investirate u promociju više puta.
Primera radi, kompanija „Coshedule“ je učetvorostručila saobraćaj deljenjem istog sadržaja devet puta za sedam dana.
U sledećem tekstu ćemo se posvetiti načinima promocije.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.