Počeo rat za influensere: Meta nudi desetine hiljada dolara mesečno za prelazak na Instagram

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Meta je započela agresivnu kampanju privlačenja kreatora sadržaja, nudeći im primamljive ugovore da promovišu Instagram na drugim platformama za kratke video formate, uključujući TikTok, Snapchat i YouTube Shorts. Ova strategija dolazi u trenutku kada TikTok aplikacija nije dostupna za preuzimanje u prodavnicama Apple i Google u Sjedinjenim Američkim Državama, što Meta vidi kao savršenu priliku da ojača poziciju Instagrama.

Prema detaljima ugovora u koje je CNBC imao uvid, kreatori moraju da promovišu Instagram dva puta mesečno na drugim platformama za kratke video forme. Ugovori traju šest meseci i zahtevaju od kreatora da objave minimum osam Instagram Reels snimaka mesečno, uz obavezu da na Instagramu objavljuju bar jedan sadržaj više nego na drugim platformama.

Posebno interesantan detalj je period ekskluzivnosti od tri meseca, tokom kojeg kreatori ne smeju da objavljuju svoj sadržaj na drugim platformama pre nego što ga podele na Instagram Reels-u.

Borba za pažnju korisnika

Prema istraživanju Pew Research Center-a iz 2023. godine, 63% tinejdžera uzrasta od 13 do 17 godina koristi TikTok, dok Instagram koristi 59%. Meta pokušava da promeni ovu statistiku nudeći kreatorima sa velikim brojem pratilaca na TikToku bonuse koji se kreću od 10.000 do 50.000 dolara mesečno za prelazak na Instagram Reels.

Den Vajnstajn, ko-direktor Underscore Talent-a, agencije koja upravlja mnogim popularnim internet kreatorima, ističe da je situacija oko TikToka izazvala veliku zabrinutost. "Oglašavanje je zaustavljeno, što izaziva mnogo anksioznosti i gubitak prihoda", navodi Vajnstajn.

Džejkob Volak, osnivač i direktor Social4TheWin konsultantske agencije za društvene mreže, upozorava da prelazak sa jedne platforme na drugu nije garancija uspeha. "Teško je mnogim kreatorima sa TikToka da naprave uspešan prelaz na tradicionalni YouTube ili Instagram. Možete prenositi sadržaj na ove platforme, ali algoritam je drugačiji."

Meta nije jedina kompanija koja pokušava da privuče kreatore. Substack je najavio fond od 20 miliona dolara za pomoć kreatorima u prenosu i razvoju njihovih plaćenih pretplata, dok RedNote (poznat kao Xiaohongshu u Kini) postaje sve popularnija alternativa među kreatorima.

(Telegraf.rs)

Video: Zvezda pregazila Split NBA partijom i spremila se za Partizan

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA