Zbog ove odluke kreće panika među kreatorima: YouTube staje na put trikovima kojima se mnogi služe

N. M.
N. M.    ≫   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

YouTube je odlučio da se ozbiljnije pozabavi problemom klikbejta, najavljujući uklanjanje sadržaja sa naslovima i slikama koje obećavaju nešto što video ne isporučuje. Ovaj potez će se prvo sprovesti u Indiji, dok se planira proširenje na druge zemlje u narednim mesecima, kako je izjavio portparol kompanije Džek Melon u saopštenju za The Verge.

Novi pravilnik je usmeren na najveće primere obmanjujućeg klikbejta, posebno u kategorijama koje se odnose na "važne vesti" i "aktuelne događaje".

Kao primere, kompanija navodi naslove poput "Predsednik podneo ostavku!", dok video zapravo ne sadrži informacije o ostavci, ili sličice sa natpisima o političkim dešavanjima koje nemaju nikakvog dodira s temom.

Primena novih pravila

Kako bi se pravila lakše prihvatila, YouTube je odlučio da u početku ne izdaje opomene kreatorima čiji sadržaj prekrši nova pravila. Umesto toga, fokus će biti na uklanjanju problematičnih videa i edukaciji autora o pravilima platforme. Kompanija ističe da će prioritet u sprovođenju novih pravila biti na video sadržajima koji se budu postavljali u budućnosti.

Ovaj potez je deo šire strategije platforme da poveća poverenje publike i smanji količinu obmanjujućeg sadržaja. Kako pravila budu stupala na snagu, biće zanimljivo pratiti kako će zajednica kreatora reagovati na ove promene.

(Telegraf.rs)

Video: U poslednjoj ulici Beograda kao na Pančićevom vrhu: Iz kuće na sankama ili peške

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA