Windows Outlook aplikacija ima problema sa prijavljivanjem, pojavljuje se ova greška

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Korisnici Windows 10 i Windows 11 sistema suočavaju se s ozbiljnim problemima pri pokušaju da se prijave u Outlook aplikaciju, a greška 0x80049dd3 nastavlja da izaziva frustracije. Problemi su počeli već početkom decembra, tačnije 2. decembra, i do sada su prijavljeni na brojnim forumima i kroz Microsoft Feedback Hub.

Iako je Microsoft u Feedback Hub-u zvanično potvrdio da je problem rešen, korisnički komentari govore drugačije. Mnogi tvrde da greška i dalje postoji. Jedan od korisnika je detaljno opisao svoje iskustvo:

"Pokušavam da otvorim mejl u Outlook-u na svom Surface Pro uređaju, ali se pojavljuje prozor s opcijama za izbor mog naloga ili dodavanje novog. Kada izaberem svoj nalog, iskače poruka da treba ponovo da se prijavim, iako sam već prijavljen. Kada pokušam ponovo, dobijam grešku 0x80049dd3. Međutim, na svom Galaxy S21 nemam nikakvih problema sa otvaranjem mejlova", piše PCWorld.

Drugi korisnik, koji koristi Windows 10, izneo je slične probleme:

"Svaki put kada otvorim ili pokušam da radim s mejlovima u Outlook desktop aplikaciji, dobijam poruku da treba da nastavim sa prijavom ili uklonim nalog. Nakon toga, iskače poruka 'Nešto nije u redu, pokušajte ponovo kasnije' sa greškom 0x80049dd3."

Microsoft je nedavno priznao da problem i dalje postoji i najavio da aktivno radi na njegovom rešavanju. Međutim, trenutno nema zaobilaznih rešenja za ovu situaciju, te korisnicima ostaje samo da čekaju na zvaničnu ispravku.

(Telegraf.rs)

Video: Mladi Romi u Žablju – snaga zajednice i potencijal za svetliju budućnost

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA