LinkedIn pokrenuo masovnu verifikaciju: 55 miliona korisnika već dobilo ovo, da li ste među njima?
LinkedIn je verifikovao više od 55 miliona korisnika, besplatno, u pokušaju da se bori protiv širenja dezinformacija koje podstiče veštačka inteligencija. Kompanija, koja je u vlasništvu Microsoft-a, saopštila je da je ovo najveća baza verifikovanih identiteta na nekoj od društvenih mreža. Od novembra, verifikacioni bedževi korisnika biće prikazivani direktno unutar glavnog LinkedIn feed-a.
Verifikacija korisnika na LinkedIn-u počela je u aprilu 2023. godine, što je usledilo nakon odluke društvene mreže X da uvede plaćenu verifikaciju, kao i nakon lansiranja usluge Meta Verified, koja korisnicima Facebook-a i Instagram-a omogućava da dobiju verifikacione oznake uz pretplatu. S druge strane, LinkedIn je odlučio da korisnicima ponudi verifikaciju besplatno, koristeći dvostruku strategiju sa ciljem da do 2025. godine verifikuje 100 miliona korisnika.
Platforma trenutno koristi dva načina verifikacije. Prvi način uključuje slanje verifikacionih e-mailova korisnicima koji rade u velikim kompanijama, koristeći njihove korporativne adrese. Drugi metod je verifikacija putem vladinih dokumenata, preko partnera kao što su Clear, Persona i indijski DigiLocker. Cilj LinkedIn-a je da učini verifikaciju što dostupnijom kako bi stvorio poverenje među korisnicima.
Rast generativne AI tehnologije donosi nove izazove u suzbijanju lažnih naloga i dezinformacija na društvenim mrežama. Uvođenje alata poput ChatGPT-a od strane OpenAI-a u novembru 2022. godine omogućilo je jednostavniju i jeftiniju kreaciju lažnih naloga i sadržaja, što dodatno naglašava važnost verifikacije identiteta na platformama poput LinkedIn-a. Vicepredsednica LinkedIn-a za potrošačke proizvode, Đanda Šačdeva, izjavila je da je verifikacija postala još važniji signal za razlikovanje pravih naloga od lažnih, posebno kada AI tehnologija omogućava lako generisanje fotografija i sadržaja.
Za sada je samo mali procenat od više od milijardu članova LinkedIn-a verifikovan. Korisnici sa verifikovanim profilima ostvaruju do 60% više pregleda profila, 30% više zahteva za povezivanje i 50% više interakcija sa objavama u poređenju sa neverifikovanim korisnicima. LinkedIn takođe planira verifikaciju oglasa za posao i stranica kompanija, kako bi dodatno smanjio mogućnost zloupotrebe.
(Telegraf.rs)
Video: Nastavlja se suđenje Urošu Blažiću: Porodice ubijenih u Duboni i Malom Orašju stigle u sud
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.