Vreme čitanja: oko 2 min.

TikTok lansirao novu aplikaciju Whee, ali korisnici ne pokazuju interesovanje

Vreme čitanja: oko 2 min.

Whee je povezan sa TikTok-om, koji je u vlasništvu kineske kompanije ByteDance, ali je aplikaciju objavio TikTok, a ne matična kompanija

  • 0
Aplikacija Whee Foto: TikTok/Whee

TikTok je ovog meseca lansirao novu društvenu aplikaciju pod nazivom Whee, koja ima sličnosti sa Instagramom jer omogućava korisnicima deljenje fotografija i korišćenje filtera. Međutim, planovi za Whee nisu jasno definisani, a aplikacija do sada beleži malo preuzimanja i nedostatak promocije putem Apple Search Ads platforme, prema podacima kompanije Appfigures.

Bez podrške u vidu marketinga, nove aplikacije ostaju uglavnom nevidljive na App Store-u. Whee je lansiran 18. juna u preko 70 zemalja širom sveta, ali zbog nedostatka promocije, aplikacija nije uspela da se probije na listu najpopularnijih besplatnih aplikacija niti među top 500 društvenih aplikacija na tržištima gde je dostupna.

Whee je povezan sa TikTok-om, koji je u vlasništvu kineske kompanije ByteDance, ali je aplikaciju objavio TikTok, a ne matična kompanija, prema listingu na App Store-u.

Do sada je Whee zabeležio samo 13.000 preuzimanja na globalnom nivou na iOS-u i nešto više od 10.000 na Android-u, prema podacima sa Google Play-a. Aplikacija nije promovisana u SAD, jer su glavna tržišta za iOS Malezija, Turska, Saudijska Arabija, Peru i Indonezija. U ovim zemljama broj preuzimanja je relativno mali; na primer, Malezija je ostvarila 2.400 preuzimanja, dok je Indonezija na petom mestu sa samo 800 instalacija.

Appfigures takođe navodi da ByteDance još nije pokušao da reklamira Whee putem Apple Search Ads platforme, što bi pomoglo aplikaciji da se bolje rangira pri pretragama na App Store-u. Povratne informacije korisnika koji su pronašli Whee su prilično mlake, sa prosečnom ocenom od 3,6 od 5 na globalnom nivou, sa samo 31 ocenom na App Store-u, od kojih je samo 10 imalo recenzije.

ByteDance nije komentarisao svoje planove za Whee, ali vreme lansiranja aplikacije izazvalo je interesovanje jer je američki predsednik Bajden zvanično potpisao zakon o zabrani TikTok-a u aprilu, nakon što je Predstavnički dom usvojio revidirani zakon koji nalaže zabranu ili prodaju TikTok-a. TikTok je od tada tužio SAD kako bi blokirao zakon, što će barem privremeno odložiti zabranu dok se pravna pitanja ne reše na sudu.

Whee je vrlo verovatno "plan B" koji omogućava ByteDance-u da održi prisutnost u SAD, čak i ako TikTok bude zabranjen. ByteDance već ima iskustva sa lansiranjem drugih društvenih aplikacija, poput Lemon8, koja je lansirana u SAD i UK 2023. godine, ali ti napori nisu odmah doneli velike rezultate. Iako Lemon8 danas beleži značajan rast, ostaje pitanje da li će Whee uspeti da prati isti put.

ByteDance takođe upravlja popularnom video aplikacijom CapCut, često korišćenom za pravljenje TikTok videa, i kratko je eksperimentisao sa TikTok Now, rivalom BeReal-a, koji je ugašen nakon manje od godinu dana. Trenutno testiraju još jednog konkurenta Instagramu pod nazivom TikTok Notes.

(Telegraf.rs)

Video: Prva izjava selektora Dragana Stojkovića Piksija po dolasku u Beograd

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA