Aplikacija za upoznavanje Bumble više neće zahtevati od žena da naprave prvi korak
Aplikacija za upoznavanje Bumble uvodi promenu u načinu komunikacije između korisnika. Nakon deset godina postojanja, tokom kojih su žene bile te koje su prve slale poruke, sada se otvara mogućnost da muškarci započnu razgovor. Nova funkcija, nazvana "opening moves", omogućava ženskim korisnicima da postave pitanje na koje muškarci mogu odgovoriti, inicirajući time komunikaciju.
Lidijana Džons, nova direktorka kompanije, predstavila je ovu funkciju kao deo većeg relansiranja aplikacije. Cilj je da se korisnicima omogući autentičnija međuljudska povezanost u trenutku kada interesovanje za online upoznavanje ne jenjava, već postavlja sve veće zahteve.
"Očekujem da broj ljudi koji koriste online dejting neće opadati, naprotiv, ali kriterijumi postaju sve viši... Ovo vidimo kao odličan povod da se ponovo usredsredimo na našu misiju", izjavila je Džons za CNN.
Novi sistem ne samo da pruža mogućnost muškarcima da prvi pokrenu razgovor, već i ženama daje izbor da i dalje budu te koje će inicirati kontakt. Za korisnike koji nisu binarni ili traže partnere istog pola, obe strane imaju mogućnost da postave i odgovore na "opening move".
Pored ove, uvedene su i druge novine, kao što su "dating intentions" bedževi koji korisnicima omogućavaju da na svojim profilima naznače šta tačno traže - bilo da je to životni partner ili neobavezni izlasci. Takođe, od korisnika se sada traži da u svojim biografijama imaju više fotografija, a aplikacija će istaknuti zajedničke interese na vrhu profila potencijalnih partnera, što bi trebalo da olakša povezivanje kompatibilnih osoba.
Promene su ključne za povratak kompanije ka profitabilnosti nakon prošlogodišnjeg gubitka od 1,9 miliona dolara. Podeljene su pozitivne finansijske prognoze, sa očekivanjima da će kompanija na izveštaju za prva tri meseca ove godine pokazati profit od 12 miliona dolara, nasuprot gubitku od 2,3 miliona dolara u istom periodu prošle godine. Očekuje se i povećanje broja plaćenih korisnika za 14%, na preko 3,9 miliona.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.