YouTube testira novi format reklama: Oglašivači oduševljeni, korisnici ne baš
YouTube eksperimentiše s novim formatom reklama koje se pojavljuju dok je video pauziran u aplikaciji za TV. Filip Šindler, glavni poslovni direktor Google-a, naglasio je tokom nedavnog izveštaja o prihodima da je ovaj pilot program, koji je počeo prošlog proleća, imao "snažan odziv".
"Reklame koje se pojavljuju dok je korisnicima sadržaj pauziran na povezanim TV uređajima predstavljaju novi format reklama koji neće prekidati korisnike", rekao je Šindler. Dodao je da su za ovakav tip reklama oglašivači spremni dosta da plate, što ukazuje na njihovu potencijalnu vrednost za marketinšku industriju.
Za sada, ove reklame testirane su samo u YouTube aplikaciji za TV, ali njihov uspeh može dovesti do proširenja na mobilne i desktop verzije YouTube-a. Iako ove reklame mogu povećati prihode YouTube-a, postoji zabrinutost da bi mogle negativno da utiču na korisničko iskustvo.
Ovaj novi pristup dolazi u trenutku kada su korisnici i kreatori sadržaja sve više zabrinuti zbog češćih i invazivnijih oblika reklamiranja. Početkom godine, problemi sa popularnim blokatorom reklama na Chrome-u, koji su doveli do produženih vremena učitavanja i veće upotrebe procesora na YouTube-u, naveli su mnoge da pretpostave da je to bio pokušaj platforme da se izbori sa blokatorima reklama.
Bez obzira na uzrok problema, mnogi su se odlučili za plaćanje YouTube Premium-a kako bi izbegli reklame, što dodatno komplikuje pitanje balansa između prihoda od reklama i zadovoljstva korisnika.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.