YouTube se ponovo učitava sporije za korisnike sa blokatorima reklama

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Korisnici YouTube-a koji koriste blokatore reklama suočili su se sa novim izazovom - znatno sporijim učitavanjem stranice. Ovo nije prvi put da Google, vlasnik YouTube-a, preduzima mere protiv blokatora reklama, ali ovaj put strategija deluje agresivnije. Ranije pokušaji da se obeshrabri upotreba blokatora reklama uključivali su iskačuće poruke i striktniju politiku "tri pokušaja", koja je u potpunosti onemogućavala reprodukciju videa nakon gledanja tri videa sa instaliranim blokatorom reklama.

Prema izveštajima korisnika na Redditu, cela YouTube platforma usporava se kada je blokator reklama aktivan. Više korisnika izvestilo je o istom problemu, gde su neki čak pogrešno smatrali da je došlo do smanjenja brzine interneta. Problemi uključuju poteškoće u učitavanju i pristupu nekim funkcijama, kao što su otvaranje videa u punom ekranu. Ubrzo je otkriveno da isključivanje blokatora reklama značajno poboljšava vreme učitavanja.

Kada je tim sajta 9to5Google testirao ovaj problem, zabeležili su znatno duže vreme buferovanja videa, poteškoće u učitavanju i nemogućnost pristupa funkcijama punog ekrana i pozorišnog moda bez osvežavanja stranice. Međutim, naši pokušaji da repliciramo problem nisu bili uspešni, što sugeriše da bi ova nova ograničenja mogla biti ograničena na određene regione.

Problem izgleda proističe iz veštačkog kašnjenja unutar YouTube-ovog koda, koje usporava video plejer na sličan način kao što bi to bio slučaj sa sporo radnom internet konekcijom. Ova taktika nije novost, ali sve više korisnika postaje svesno njenog postojanja.

Za korisnike koji se suočavaju sa ovim problemom, postoji samo dve opcije: isključivanje blokatora reklama ili plaćanje pretplate na YouTube Premium. Ovo apsolutno deluje kao smišljena mera Google-a da odvrati korisnike od upotrebe blokatora reklama, iako su dokazi za sada neposredni u najboljem slučaju. S obzirom na to da je Google zabeležio prihod od oglašavanja od 224,47 milijardi dolara u 2022. godini, od ukupnog prihoda od 279,8 milijardi dolara, jasno je da će kompanija nastaviti sa strategijama koje štite njihov izvor prihoda od oglašavanja.

Ovaj potez Google-a mogao bi biti posmatran kao dalji korak u dugotrajnom sukobu između platformi za digitalno oglašavanje i korisnika koji se oslanjaju na ad-blockere. Dok Google nastoji da zaštiti svoje ogromne prihode od oglašavanja, korisnici se suočavaju sa izborom koji može značajno uticati na njihovo online iskustvo. Ostaje da vidimo kako će se ovaj sukob razvijati u budućnosti i kako će korisnici reagovati na ove nove mere.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA