Tinder korisnici sada mogu da plaćaju 499 dolara mesečno da bi bili upareni sa "najtraženijim" profilima

 
 
 
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

Sa cenom od 499 dolara mesečno, Tinder uvodi ekskluzivnu uslugu za korisnike, ali da li su dodatne pogodnosti zaista vredne?

Aplikacija za upoznavanje, Tinder, nedavno je lansirala novu premijum uslugu pod nazivom Tinder Select. Ovaj elitni paket, čija je cena čak 499 dolara mesečno, obećava korisnicima ekskluzivne pogodnosti poput veće vidljivosti na platformi i  uparivanje sa "najtraženijim" profilima, kao i mogućnosti direktne komunikacije sa profilima sa kojima prethodno nisu spojeni. Pitanje koje se postavlja je da li su ove pogodnosti zaista toliko vredne.

Tinder Select se pozicionira kao luksuzna alternativa u već konkurentnom svetu dating aplikacija. Čini se da je inspiracija za ovu uslugu došla nakon što je matična kompanija Match Group kupila drugu visokoprofilnu dating aplikaciju, The League, u julu 2022. godine. Međutim, za razliku od The League, koja nudi usluge ljudskih posrednika u spajanju, Tinder Select se oslanja isključivo na algoritamski pristup.

Najintrigantniji aspekt ove usluge je njen ekskluzivni karakter. Prema podacima kompanije, manje od 1% korisnika će uopšte dobiti mogućnost da kupe ovaj paket. Članovi mogu izabrati da prikažu svoj ekskluzivni status kroz oznaku SELECT na svom profilu.

Kada je reč o dodatnim funkcijama, Tinder Select omogućuje članovima da direktno komuniciraju sa drugim korisnicima bez potrebe za međusobnim "lajkovanjem", ali samo dva puta nedeljno. Profili članova će biti vidljivi u "Like You" gridu aplikacije do sedam dana, čak i ako nemaju pretplatu na Tinder Gold ili Platinum. Međutim, neće moći da šalju takozvani Super Like u isto vreme.

Što se tiče tehnološkog aspekta, kompanija nije objasnila kako tačno funkcioniše tehnologija koja pomaže u spajanju sa "najtraženijim" profilima. Ostaje da se vidi da li će ovakav elitistički pristup privući dovoljan broj korisnika da oživi padajuću profitabilnost kompanije. U poslednjem kvartalnom izveštaju za 2023. godinu, Tinder je zabeležio pad od 4% u broju plaćenih korisnika, spustivši se na 10,5 miliona.

Kako bi se kvalifikovali za Tinder Select, korisnici moraju imati najmanje četiri fotografije, pet interesovanja, biografiju sa najmanje 15 karaktera, pokazati nameru za ozbiljnom vezom, biti provereni putem fotografije i, što je možda najvažnije, imati dosta novca za trošenje na dating aplikacije.

Dok Tinder Select cilja na mali deo tržišta, njegova visoka cena može doneti dodatne prihode kompaniji u trenutku kada joj je to najpotrebnije.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bugi

    23. mart 2024 | 05:59

    Tinder toliko besplatnih sajteva zar vi u Srbiji nemozete napraviti valiani sajt za upoznavanje nego dozvoljavate Englezi da vas deru.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA