Ako gledate YouTube na TV-u, imamo loše vesti za vas: Stižu duže reklame koje ne možete da preskočite
U okviru svoje Brandcast 2023 konferencije, YouTube je najavio oglašivačima novi format reklama dostupan na toj platformi: 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, samo za TV ekrane
Samo neka se sile. Nekada je i Facebook mislio da ce trajati vjecno i pri tome uvijek biti vodeci pa ne ispade bas tako. I Netflix izgubi milione pretplatnika na opste iznenadjenje. Jednostavno, u moru aplikacija svak trazi ono sto mu odgovara a dugotrajne reklame ne odgovaraju nikom sem vlasniku istih i onome ko ih emituje.
Saki
Svuda samo reklame ,i sve duze...bas smaraju zesce...
Podelite komentar
Belfagor
Bojkotovati sve što se reklamira. Ne kupovati, ne koristiti totalno ignorisati.
Podelite komentar
Z
Sto se mene tice mogu da pustaju samo reklame, prestao sam da koristim youtube.
Podelite komentar
bl@
Samo neka se sile. Nekada je i Facebook mislio da ce trajati vjecno i pri tome uvijek biti vodeci pa ne ispade bas tako. I Netflix izgubi milione pretplatnika na opste iznenadjenje. Jednostavno, u moru aplikacija svak trazi ono sto mu odgovara a dugotrajne reklame ne odgovaraju nikom sem vlasniku istih i onome ko ih emituje.
Podelite komentar
0009
Rodio sam se bez YouTuba pa mogu i bez njega..
Podelite komentar