Ako gledate YouTube na TV-u, imamo loše vesti za vas: Stižu duže reklame koje ne možete da preskočite
YouTube ima preko 2 milijarde korisnika i čini se da žele još više da iskoriste tu korisničku bazu ubacivanjem reklama koje se ne mogu preskočiti niti blokirati, a koje pritom traju čak 30 sekundi.
Nedavno je ova platforma počela sa malim eksperimentom – pojedinim posetiocima sajta su pokazali poruku koja ih upozorava da upotreba adblokera "nije dozvoljena" na YouTube-u. Poruku je bilo moguće samo odbaciti, bez ikakvih posledica, ali ovaj potez pokazuje da će možda u budućnosti i zaista postojati određena ograničenja, a sve kako bi se što češće i efikasnije prikazivale reklame gledaocima.
30 sekundi bez preskakanja
Novi korak u istom pravcu najavljen je na YouTube-ovoj Brandcast 2023 konferenciji ove nedelje. Tamo je, naime, oglašivačima predstavljen novi plan, koji će onima koji su uključeni u projekat YouTube Select ponuditi postavljanje poluminutnih reklama na početku videa. Umesto dosadašnje mogućnosti postavljanja dve različite reklame u trajanju od po 15 sekundi, oglašivači će moći da postave jednu, u trajanju od 30 sekundi, koju gledaoci neće moći da preskoče.
Ovaj "dodatak korisničkom iskustvu" YouTube će doneti prvenstveno na velike ekrane, odnosno gledaoci koji gledaju YouTube na svojim televizorima imaće priliku da ga iskuse. Tamo, zapravo, retko ko ima aktiviran sistem za blokiranje oglasa, pa YouTube kaže da se oglasi iz programa YouTube Select fokusiraju na taj segment, gde prikupljaju preko 70% impresija, prenosi Bug.hr.
Kako se ne bi zaustavili samo na produžavanju trajanja neizbežnih reklama, YouTube-ov marketinški tim smislio je još jedan detalj. Kada gledalac na TV-u pauzira sadržaj koji gleda, na ekranu će se prikazati reklama.
Ovo "sjajno korisničko iskustvo", kako ga zovu, povećaće izloženost gledalaca reklamama. Međutim, kako YouTube kaže, ako vam je previše reklama uvek možete da se pretplatite na YouTube Premium i neće ih biti.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
0009
Rodio sam se bez YouTuba pa mogu i bez njega..
Podelite komentar
bl@
Samo neka se sile. Nekada je i Facebook mislio da ce trajati vjecno i pri tome uvijek biti vodeci pa ne ispade bas tako. I Netflix izgubi milione pretplatnika na opste iznenadjenje. Jednostavno, u moru aplikacija svak trazi ono sto mu odgovara a dugotrajne reklame ne odgovaraju nikom sem vlasniku istih i onome ko ih emituje.
Podelite komentar
Belfagor
Bojkotovati sve što se reklamira. Ne kupovati, ne koristiti totalno ignorisati.
Podelite komentar