Čak 10 odsto svih poruka poslatih preko Vibera dolazi iz Srbije
Svaki korisnik Vibera je u proseku učesnik u barem 6 grupnih četova, a 10 odsto od svih poruka poslatih preko ove platforme dolazi iz Srbije navodi ova kompanija.
Tokom protekle godine, broj kreiranih naloga porastao je za 22 odsto, a objektivi, koje je aplikacija uvela pre nešto više od godinu dana, korišćeni su preko milijardu puta. Isti su bili od koristi i za kompanije, koje su preko njih jačale svoj imidž, a pokazalo se i da 71% potrošača nastoji da ima lak pristup komunikaciji sa brendom ili kompanijom po izboru.
Tokom 2022. prosečni broj impresija reklamnog sadržaja na Viberu mesečno dostigao je značajnih 6 milijardi širom sveta – od čega je 605 miliona ostvareno u Srbiji.
Poslovne vertikale u kojima je zabeležen najveći rast reklamnih aktivnosti bile su pravne usluge (rast od 450%), finansijske usluge (rast od 433%), pokloni i čestitke (rast od 272%), industrija zabave (215%) i putovanja i ugostiteljstvo (141%).
Tokom 2022. – Viber je u Srbiji zabeležio:
• Preko 170 miliona poruka razmenjenih unutar čet-botova, time otkrivši rast popularnosti automatizovanih rešenja, dostupnih korisnicima 24/7;
• Rast od 176% u broju novih naloga za poslovne poruke u Srbiji – u poređenju sa “novajlijama” registrovanim tokom 2021.
• Sveukupni rast od 43% isporučenih poslovnih poruka: broj promotivnih poruka (posebnih ponuda, popusta) porastao je za 46%, konverzacijskih (podrška agenta prodaje uživo) za 91%, a transakcionih (potvrde porudžbine, praćenje isporuke, podsetnik rezervacija) – za 126%.
Povećanje transakcionih poruka označava rastući trend deljenja važnih notifikacija u interakcijama između brendova i korisnika.
Trendovi za budućnost
Kompanija planira da tokom naredne godine pruži brendovima mogućnost da postave sve svoje poslovne informacije, usluge i kanale komunikacije na Viberu unutar jedinstvene meta-poslovne celine – što će korisnicima i kupcima omogućiti da lako pronađu biznise i kompanije koje su im potrebne – i sa njima ostvare sadržajnu interakciju.
Viber će predstaviti i poseban folder koji će pomoći korisnicima da organizuju svoje konverzacije sa brendovima i kompanijama na njima odgovarajući način, čime će se unaprediti korisničko iskustvo, kao i povećati primećenost brendova.
"Najavljena ažuriranja naše aplikacije predstavljaju veliku prekretnicu i postavljaju osnovu za uvođenje novih funkcionalnosti koje pripadaju Viberovoj strategiji prerastanja u super-aplikaciju. Najvažniji ciljevi će biti povećanje iskoristivosti aplikacije od strane naših korisnika, i proširenje mogućnosti za još sadržajniju komunikaciju brendova i kompanija sa njihovom ciljnom javnošću, čime se stvara dodatna vrednost za obe strane, na brži način i u manje faza", ističe Kristina Konstandače glavna direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kosta
Svi srbi na viberu a whataps je mnogo bolji .
Podelite komentar
...
Ostatak sveta koristi Whatsapp...
Podelite komentar