Čak 10 odsto svih poruka poslatih preko Vibera dolazi iz Srbije
Tokom 2022. – Viber je u Srbiji zabeležio sveukupni rast od 43% isporučenih poslovnih poruka
Svaki korisnik Vibera je u proseku učesnik u barem 6 grupnih četova, a 10 odsto od svih poruka poslatih preko ove platforme dolazi iz Srbije navodi ova kompanija.
Tokom protekle godine, broj kreiranih naloga porastao je za 22 odsto, a objektivi, koje je aplikacija uvela pre nešto više od godinu dana, korišćeni su preko milijardu puta. Isti su bili od koristi i za kompanije, koje su preko njih jačale svoj imidž, a pokazalo se i da 71% potrošača nastoji da ima lak pristup komunikaciji sa brendom ili kompanijom po izboru.
Tokom 2022. prosečni broj impresija reklamnog sadržaja na Viberu mesečno dostigao je značajnih 6 milijardi širom sveta – od čega je 605 miliona ostvareno u Srbiji.
Poslovne vertikale u kojima je zabeležen najveći rast reklamnih aktivnosti bile su pravne usluge (rast od 450%), finansijske usluge (rast od 433%), pokloni i čestitke (rast od 272%), industrija zabave (215%) i putovanja i ugostiteljstvo (141%).
Tokom 2022. – Viber je u Srbiji zabeležio:
• Preko 170 miliona poruka razmenjenih unutar čet-botova, time otkrivši rast popularnosti automatizovanih rešenja, dostupnih korisnicima 24/7;
• Rast od 176% u broju novih naloga za poslovne poruke u Srbiji – u poređenju sa “novajlijama” registrovanim tokom 2021.
• Sveukupni rast od 43% isporučenih poslovnih poruka: broj promotivnih poruka (posebnih ponuda, popusta) porastao je za 46%, konverzacijskih (podrška agenta prodaje uživo) za 91%, a transakcionih (potvrde porudžbine, praćenje isporuke, podsetnik rezervacija) – za 126%.
Povećanje transakcionih poruka označava rastući trend deljenja važnih notifikacija u interakcijama između brendova i korisnika.
Trendovi za budućnost
Kompanija planira da tokom naredne godine pruži brendovima mogućnost da postave sve svoje poslovne informacije, usluge i kanale komunikacije na Viberu unutar jedinstvene meta-poslovne celine – što će korisnicima i kupcima omogućiti da lako pronađu biznise i kompanije koje su im potrebne – i sa njima ostvare sadržajnu interakciju.
Viber će predstaviti i poseban folder koji će pomoći korisnicima da organizuju svoje konverzacije sa brendovima i kompanijama na njima odgovarajući način, čime će se unaprediti korisničko iskustvo, kao i povećati primećenost brendova.
"Najavljena ažuriranja naše aplikacije predstavljaju veliku prekretnicu i postavljaju osnovu za uvođenje novih funkcionalnosti koje pripadaju Viberovoj strategiji prerastanja u super-aplikaciju. Najvažniji ciljevi će biti povećanje iskoristivosti aplikacije od strane naših korisnika, i proširenje mogućnosti za još sadržajniju komunikaciju brendova i kompanija sa njihovom ciljnom javnošću, čime se stvara dodatna vrednost za obe strane, na brži način i u manje faza", ističe Kristina Konstandače glavna direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kosta
Svi srbi na viberu a whataps je mnogo bolji .
Podelite komentar
...
Ostatak sveta koristi Whatsapp...
Podelite komentar