Instagram želi da “uguši” sve naloge koji dele sadržaj sa konkurentskih platformi
Novi dan, nova promena Instagram-ovog algoritma. Aplikacija sada prilagođava način na koji rangira sadržaj u aplikaciji kako bi “više vrednovali originalni sadržaj”, kaže šef Instagrama Adam Mozeri.
Mozeri je o promeni govorio na Twitteru, rekavši da je ona usklađena sa širim ciljevina Mete da osnaži originalne kreatore.
“Ako nešto kreirate od nule, trebalo bi da dobijete više zasluga nego ako preoblikujete nešto što ste pronašli na drugom mestu”, rekao je Mozeri.
U naknadnim komentarima, dodao je da Instagram već pokušava da da prioritet originalnom sadržaju, ali da “postaje sve važnije da [mi] ne precenjujemo naloge koji dele sadržaj sa drugih mesta”.
Nije jasno koliko će ova promena biti efikasna ili kakav će biti njen uticaj. Mozeri je rekao da kompanija daje sve od sebe da “predvidi” da li je neka fotografija ili video originalan sadržaj, ali da “ne mogu da znaju sa sigurnošću”.
📣 New Features 📣We’ve added new ways to tag and improved ranking:- Product Tags- Enhanced Tags- Ranking for originalityCreators are so important to the future of Instagram, and we want to make sure that they are successful and get all the credit they deserve. pic.twitter.com/PP7Qa10oJr— Adam Mosseri (@mosseri) April 20, 2022Ovaj potezi dolazi nakon prethodnih inicijativa Instagrama da podstakne kreatore da dele originalni sadržaj na ovoj platformi, umesto da dele klipove sa TikToka ili drugih aplikacija.
Ali čini se da je poslednja promena takođe usmerena ka obeshrabrivanju naloga koji jednostavno agregiraju i distribuiraju popularne mimove i drugi sadržaj koji je prvo zaživeo u aplikacijama konkurenata.
Video: Ovo su najjače društvene mreže u svetu trenutno: Koje od njih imate vi?
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.