Stiže novi redizajn Facebook-a za desktop korisnike
Korisnici Facebook-a koji koriste desktop verziju već su počeli da dobijaju redizajniraju verziju društvene platforme. Oni koji nisu sasvim sigurno to mogu da očekuju u narednim danima.
Naime, skoro svi elementi za navigaciju, meniji i podešavanja su premešteni na levu stranu na desktop verziji platforme, bez navigacije na vrhu stranice. Dok će desno, u donjem delu ekrana biti samo dugme za poruke.
Kako neki ljudi pišu, nisu dobijali pitanje da li žele da prihvate novi redizajn, a po svemu sudeći za sada nema načina da se vrati na prethodnu verziju, ukoliko ste ga već dobili.
Facebook je ponudio objašnjenje o novinama u kratkoj poruci.
"Premestili smo sve vaše opcije navigacije na jedno mesto. Ova promena kombinuje sve što vam je potrebno na Facebook-u — vaš profil, pretragu, obaveštenja, poruke i još mnogo toga", piše u obaveštenju.
Prošlo je skoro tačno dve godine otkako je Facebook lansirao svoj poslednji veliki redizajn, koji je uključivao veliku promenu u navigaciji sajta, "čistiji" izgled, kao i opcioni tamni režim. Bila je to velika promena i bilo je potrebno malo vremena da se naviknemo, ali je to bila preko potrebna revizija prenatrpanog Facebook-a iz starih dana.
Ova nova promena pomalo dezorijentiše. Više nema Home dugmeta, jer je zamenjeno Facebook logotipom u gornjem levom uglu. Takođe je teško naviknuti se na činjenicu da nema apsolutno ničega u gornjem desnom uglu, gde su ranije bile neke od najvažnijih funkcija i opcija, uključujući obaveštenja i Messenger.
Imati većinu funkcija i opcija na levoj strani je uobičajeno u veb dizajnu; Twitter i Gmail imaju sličan izgled. Facebook, međutim, ima ogromnu količinu opcija, funkcija, dugmadi i prečica, a postavljanje svega toga na levu stranu možda nije idealno rešenje.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.