Zakerberg odrešio kesu: Milijardu dolara za kreatore kvalitetnih sadržaja, možda je ovo i vaša šansa

 
 
 ≫ 
  • 1

Facebook želi da privuče talentovane kretore sadržaja kako bi se bolje pozicionirao u tržišnoj utakmici sa TikTokom, Clubhouseom, YouTubeom...

U vreme ogromne ekspanzije TikToka, i velikih napora Instagrama da to uvođenjem novih opcija isprati, Mark Zakerberg je ove nedelje je najavio da će tokom 2022. godine kompanija Facebook uložiti milijardu dolara u program za kreatore popularnih sadržaja za društvene mreže.

Njegova objava upravo pokazuje da Facebook želi da privuče talentovane kretore sadržaja kako bi se bolje pozicionirao u tržišnoj utakmici sa platformama kao što su TikTok, Clubhouse i YouTube.

- Želimo da napravimo najbolju platformu za milione stvaralaca sadržaja. Zato kreiramo nove programe za investiranje preko milijardu dolara, kako bismo tokom 2022 nagradili sve stvaraoce za sjajan sadržaj - napisao je Zakerberg, obećavši da će više detalja biti poznato uskoro.

Facebook i ostale onlajn platforme obezbeđuju sredstva umetnicima i drugim (digitalnim) stvaraocima za kreiranje atraktivnih sadržaja, istovremeno omogućavajući kompanijama zaradu od reklama.

Jedan od razloga za ovakav potez Facebooka je i to što se velike tehnološke komapanija sve češće nalaze pod pojačanim nadzorom antimonopolske kontrole, kako u SAD, tako i u drugim delovima sveta, budući da njihov stalni rast igra sve veću ulogu u ekonomskom sektoru.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA