Zakerberg odrešio kesu: Milijardu dolara za kreatore kvalitetnih sadržaja, možda je ovo i vaša šansa
Facebook želi da privuče talentovane kretore sadržaja kako bi se bolje pozicionirao u tržišnoj utakmici sa TikTokom, Clubhouseom, YouTubeom...
U vreme ogromne ekspanzije TikToka, i velikih napora Instagrama da to uvođenjem novih opcija isprati, Mark Zakerberg je ove nedelje je najavio da će tokom 2022. godine kompanija Facebook uložiti milijardu dolara u program za kreatore popularnih sadržaja za društvene mreže.
Njegova objava upravo pokazuje da Facebook želi da privuče talentovane kretore sadržaja kako bi se bolje pozicionirao u tržišnoj utakmici sa platformama kao što su TikTok, Clubhouse i YouTube.
- Želimo da napravimo najbolju platformu za milione stvaralaca sadržaja. Zato kreiramo nove programe za investiranje preko milijardu dolara, kako bismo tokom 2022 nagradili sve stvaraoce za sjajan sadržaj - napisao je Zakerberg, obećavši da će više detalja biti poznato uskoro.
Facebook i ostale onlajn platforme obezbeđuju sredstva umetnicima i drugim (digitalnim) stvaraocima za kreiranje atraktivnih sadržaja, istovremeno omogućavajući kompanijama zaradu od reklama.
Jedan od razloga za ovakav potez Facebooka je i to što se velike tehnološke komapanija sve češće nalaze pod pojačanim nadzorom antimonopolske kontrole, kako u SAD, tako i u drugim delovima sveta, budući da njihov stalni rast igra sve veću ulogu u ekonomskom sektoru.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boban
Dosadilo mu da briše antikorona klipove sa fejsa?
Podelite komentar