Twitter već godinama upešno odoleva brojnim izazovima pred koje ga stavlja pojava novih društvenih mreža. Razlog najverovatnije leži u tome što, dok se najpopularnije društvene mreže sve više okreću lakšem i zabavnijem sadržaju, Twitter ide u drugu krajnost.
Budući da je ta platforma već godinama prepoznata kao mesto za objavljivanje vesti, kompanija želi da se to i nastavi. Zato je nedavno testirana opcija koja bi trebalo da spreči širenje lažnih vesti.
Nova funkcija korisnike podstiče da pre deljenja neke vesti na svom profilu, prvo pročitaju šta se krije iza nekog bombastičnog naslova, kakvi su danas manje-više prisutni u svim medijima.
Izgleda da je Twitter prepoznao vrednost novog dodatka, zbog čega želi da nastavi sa njegovom primenom, odnosno "forsiranjem" objavljivanja isključivo tačnih i provernih vesti.
Prema podacima iz istraživanja koje je ta kompnaija sama sprovela, čak 40 odsto korisnika je otvorilo članak pošto su dobili podsetnik da bi trebalo da pročitaju šta se krije iza naslova sadržaja koji žele da podele.
S druge strane, 33 odsto korisnika je članak nakon čitanja podelilo, što ukazuje na to da su dobili podsticaj da sa svojim pratiocima podele tačne informacije.
Funkcija je već testirana na Android uređajima, a uskoro će stići i verzija za iOS platformu. Twitter će novu funkciju uvoditi dozirano, budući da je potrebno pronaći ravnotežu između povremenog podsećanja korisnika da čitaju ono što žele da objave i četog "maltretiranja" takvim obaveštenjima.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.