Aplikacija za upoznavanje MeetMe veoma je popularna u SAD i služi da se putem nje ljudi upoznaju i povežu, pa ako se "pronađu" potom često i nastave vezu u realnom svetu.
I ništa tu ne bi bilo toliko čudno, jer Tinder, Badoo i slični servisi postoje odavno, da se kod ove aplikacije sve ne odvija uživo i u "direktnom prenosu".
Dok se dvoje "muvaju", kroz razgovor i različite igrice koje im aplikacija nudi, ostali korisnici mogu da se uključuju, da gledaju kako se odvija njihov "dejt" i da ostavljaju komentare ispod prenosa. Naravno, i par koji se "muva" može na to da im odgovori.
Nije redak slučaj ni da oni koji su do juče gledali i komentarisali tuđi sastanke, sutra postanu oni koje drugi gledaju. Zbog toga postoji i posebna "kutija za goste" (guest box) u koju se dodaju oni "posmatrači" koji bi želeli da imaju sopstveni sastanak (dok ih drugi gledaju, naravno).
Većina korisnika ova platforme, u početku, tamo odlazi iz znatiželje, da bi "podelili svoju pozitivnu energiju", ali što više vremena provode tamo, kažu da postaju sve bliži.
To je bio slučaj i sa Kevanom i Hejli, koji se tamo upoznali, pa svoje virtuelno poznanstvo preneli u realini svet, piše BBC. Njih dvoje i danas "strimuju" zajedno, pa čak ponekad i učestvuju u "dejtovima" sa drugim ljudima.
MeetMe, i još nekoliko aplikacija kompanije The Meet Group, zajednički dele 15 miliona korisnika i imaju 180.000 "dejting" igrica koje su korisnicima svakodnevno na raspolaganju. A oko milion korisnika svakoga dana gleda tuđe ljubavne sastanke na toj platformi.
MeetMe, na neki način, predstavlja "javnu onlajn verziju brzog dejtinga" (speed dating), i često ga porede sa gejming platformom Twitch, na kojoj gejmeri uživo prenose svoje igranje kompjuterskih igara.
Kao i na Twitch-u, oni najpopularniji korisnici mogu i da zarade, budući da im publika šalje virtuelne poklone, koji se kasnije mogu pretvoriti u novac. Ti virtuelni pokloni se kupuju kako bi se privukla nečija pažnja, kao što se u realnom životu nekome kupije piće u baru.
Iako većina ne zaradi mnogo, jer su tu samo da bi flertovali, nekolicina najupornijih je uspavala da zaradi ozbiljne sume, do čak milion dolara.
Karantin u vreme pandemija korona virusa, doprineo je porastu broja korisnika i "dejting igrica", ali i pojavi onih koji, u sve većem broju, maltretiraju druge kosinike. Zato je povećan i broj moderatora, koji takve slučajeve uklanjaju sa platforme.
Čarli Lester se povezivanjem ljudi bavi veoma dugo, mnogo pre nego što su onlajn platforme i ušle u modu. Ona kaže da je, sa njihovom pojavom, došlo i do porasta voajerizma, kada je "dejting" u pitanju.
Kada je počela da vodi svoj "dejting" blog, za njene savete su najviše bili zainteresovani samci, singl žene i muškarci kojima su bili potrebni saveti kako da se povežu sa drugima. Međutim, u relativno kratkom vremenu, to je postalo tema za koju su se svi interesovali, bez obzira da li imaju partenra ili ne.
Ipak, ona navodi da još uvek postoji veliki broj ljudi, kojima se baš i ne sviđa da budu u ulozi "voajerisanih", kao ni da bilo ko kometariše njihov ljubavni sastanak. Zato su se i ozbiljne "dejting" agencija okrenule internetu, ali kroz sajtove koji putem ozbiljnih upitnika i anketa traže srodne duše korisnicima njihovih usluga.
Ipak, među njima nema baš mnogo onih najmlađih, koji su od malih nogu rasli uz internet i društvene mreže, pa su na svojevrsni voajerizam naviknuti od malena. Zato su patforme kakva je MeetMe i izrodile svojevsne "zvezde dejtinga" koje, poput brojnih jutjubera, na njima imaju svoje "dejting" šou programe.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.