Stiglo nam je "osveženo Facebook web iskustvo": Evo šta nam donosi i kako se aktivira
Tokom svoje prošlogodišnje F8 konferencije, Facebook je najavio nove promene u okviru društvene mreže usmerene na privatnost korisnika, zajednice i druge elemente.
U martu ove godine, kompanija je predstavila novi dizajn za veći deo svojih korisnika, koji su dobili mogućnost da koriste opcioni taster kako bi se prebacili na novi Facebook izgled. Sada je to "osveženo web iskustvo" konačno dostupno i svim korisnicima širom sveta.
Redizajnirani Facebook dobar deo svog dizajna pozajmljuje od mobilne verzije, sa pojednostavljenim barom za navigaciju koji nudi bolji pristup videu, igrama, grupama i prodavnicama.
U tekstu objavljeom na zvaničnom kompanijskom blogu, Facebook takođe tvrdi da će se početna stranica sada brže učitavati, dok će prelazak sa stranice na stranicu teći fluidnije.
U novoj veb verziji platforme je sada dostupan i Facebookov tamni mod, koji smanjuje zamaranje očiju tokom pregleda sajta u uslovima slabijeg osvetljenja.
Moguće je i kreiranje stranica, grupa, događaja, "marketplace" listinga i drugog sadržaja jednostavnim klikom na "+" ikonicu u gornjem navigacionom polju, pored imena profila, Benchmark.
Novo "Facebook web iskustvo" je moguće pokrenuti klikom na padajući meni u starom Facebooku i izborom "Switch to New Facebook" opcije.
(Teelgraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Miki
Stiglo odavno, ja ga koristim preko mesec dana.Kad si poznat i fb ti nudi nesto sto za obicne smrtnike nije u tom trenutku dostupno, tako je meni kao javnoj licnosti bilo ponudjeno da isprobam novi fb.
Podelite komentar
Marko
Sadrzaj nije dostupan
Podelite komentar
Vladimir Tošić
Stiglo je pre tri meseca...
Podelite komentar