TikTok beleži rast od 125 odsto, YouTube hoće deo kolača
Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja
Nova aplikacija Shorts zamišljena je kao konkurencija sve popularnijem TikToku, i predstavlja novi projekat iza koga stoji YouTube.
Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja.
Budućim korisnicima će se na raspolaganju naći i licencirana muzika koju YouTube Music nudi u svom katalogu, pa će tako pesme bez problema moći da se koriste u kreiranju klipova.
Očigledno je da i YouTube želi svoj udeo na tržištu ovakvih aplikacija, na kome kineski TikTok, aplikacija koju koriste milioni ljudi širom sveta, beleži rast od 125 odsto u protekle dve godine.
Očigledno je da je veliki uspeh TikTok-a uzdrmao mnoge internet kompanije, pa je tako i Facebook razvio Lasso, svoju verziju TikToka koja je se "u tišini" testira na pojedinim tržištima kao što je Brazil.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.