TikTok beleži rast od 125 odsto, YouTube hoće deo kolača

 
  • 0

Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja

Nova aplikacija Shorts zamišljena je kao konkurencija sve popularnijem TikToku, i predstavlja novi projekat iza koga stoji YouTube.

Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja.

TikTok Foto: Pintskrin/TikTok

Budućim korisnicima će se na raspolaganju naći i licencirana muzika koju YouTube Music nudi u svom katalogu, pa će tako pesme bez problema moći da se koriste u kreiranju klipova.

Očigledno je da i YouTube želi svoj udeo na tržištu ovakvih aplikacija, na kome kineski TikTok, aplikacija koju koriste milioni ljudi širom sveta, beleži rast od 125 odsto u protekle dve godine.

Očigledno je da je veliki uspeh TikTok-a uzdrmao mnoge internet kompanije, pa je tako i Facebook razvio Lasso, svoju verziju TikToka koja je se "u tišini" testira na pojedinim tržištima kao što je Brazil.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA