Za najiritantniju Instagram promenu je kriv Facebook, a stvari će najverovatnije postati još gore
Ako vam se čini da Instagam ima više oglasa nego ikada, ne grešite.
Facebook je prošle godine naredio Instagramu da duplira broj oglasa u aplikaciji, sudeći po novom izveštaju u magazinu The Information.
Izveštaj nudi detaljan uvid u mnoge načine na koje je Facebook stegao svoju kontrolu nad Instagramom u poslednje dve godine, uključujući tu i plan da mu se promeni ime.
Ali jedan od najboljih primera ove kontrole jeste upravo "naređenje" da Instagram poveća broj reklama u svojoj aplikaciji.
Polako se pojavljuje sve više i više izveštaja o rastućim tenzijama između dve kompanje, i čini se da su Facebookovi potezi rezultat sitničavosti.
Kompanija je navodno zabrinuta da bi jednog dana Instagram mogao da je zaseni po pularnosti.
A to je problem jer većina Facebookovie zarade dolazi od njegove glavne aplikacije, a ne Instagrama - barem za sada.
I zbog toga sada želi da zaradu Instagrama približi svojoj.
A zbog toga što Instagram ima ograničeni prostor za prikazivanje oglasa, za sada Stories, Feed i Explore, mnogi su zatrpani njima.
Čini se da se za sada stvari i dalje vrte više oko oglasa, nego korisnika
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ime
Nemam ni jedno ni drugo tako da nemam problem. Preporučujem i ostalima da ih uklone.
Podelite komentar
Garfild
Meni se najviše na Facebook pojavljuju oglasi stranica koje nude gatanje. Znači vračara mi je preko glave. Deinstalirao sam Facebook sad samo koristim messenger i Instagram.
Podelite komentar