Veliki novitet koji Facebook bezuspešno testira u SAD - sada je stigao i u Srbiju
Facebook je nedavno u Indiji počeo da testira svoju platformu posvećenu video sadržaju pod imenom Watch, a sudeći po screenshotu koji smo dobili, čini se da je ona sada stigla i u Srbiju.
Facebook Watch originalno je predstavljen u avgustu prošle godine, ali je bio dostupan samo u SAD.
Svako na Facebooku od sada dobija posebnu ocenu za pouzdanost - evo čemu ona služi i kako se dobija
Nakon izveštaja da je počelo testiranje u Indiji, pojedini Android korisnici u drugim zemljama počeli su da viđaju ovu opciju na svojim Facebook nalozima.
Društvena mreža počela je da forsira video sadržaj nakon što je Mark Zakerberg izjavio da je "video novi megatrend".
Watch ne prikazuje samo posebno izabran sadržaj postojećih izdavača, veći i originalne emisije na koje će Facebook prošle godine izjavio da će potrošiti milijardu dolara u 2018.
"Watch je platforma na kojoj izdavači i kreatori mogu da pronađu novu publiku, naprave zajednicu lojalnih fanova i zarade novac za svoj rad, objasnili su iz Facebooka.
Korisnički interfejs je prilično prost i sadrži samo dve sekcije nazvane Watchlist i Top Videos for You.
Prva prikazuje šest stranica koje pratite i moguće ju je prilagođavati izborom izdavača čiji video sadržaj želite da vidite.
Top Videos for You prikazuje video materijal sa stranica koje pratite, ali i druge sadržaje koje su sličnih tema.
Ipak, Watch nije imao puno uspeha u SAD gde je prvo predstavljen. Istraživanja us pokazala da polovina Facebook korisnika nikada nije čulo za Watch, dok je 24 odsto čulo, ali ga nikada nije koristilo.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.