≫ 

Evo u čemu je najveći problem sa CAR:GO aplikacijom i zašto će možda biti zabranjena u Srbiji

 ≫ 

Objašnjenje koje treba da pročita svako koga zanima u čemu je problem sa CAR:GO aplikacijom

Komentari

  • Stanojko

    4. oktobar 2019 | 18:14

    Posto se car go placa on line na svaku uplatu se placa pdv isto kao da je izdat fiskalni racun a taksisti su pausalci tako da taksisti kradu drzavu a ne car go.Taksimetar im nije potreban jer klijent unapred dobija cenu voznje tako da moze i da je otkaze kakvo poznavanje grada kada imas google maps dakle ne radi se o krsenju zakona vec taksisti ne mogu da se pomire da ne mogu vise da rade samo kada im se radi i da imaju vremena da se bave kriminalom.

  • Jedan nebitan covek

    3. oktobar 2019 | 00:32

    Ja kao preduzetnik ko redovno placa porez, smatram da svi pausalni radnici moraju isto da placaju kao i svi ostali. Biti profesionalni vozac i odgovarati za neciji zivot u saobracaju kao vozac nije isto u smislu privatnih prevoza, i sluzbenih prevoza. Zato mislim da car:go treba da plati porez regularno, prijavi sve radnike, placati porez na njih redovno, ti vozaci moraju imati profesionalnu vozacku dozvolu i adekvatan auto koji je po standardima taksiranja, jer u stvari to oni i rade. Ne vidim razliku u tome zasto neko fizicko lice moze da profitira putem aplikacije kao sto je car go, a zasto se starije osobe hapse na pijacama zato sto prodaju luk iz baste. Nije fer, i svi koji misle samo na to da car go omogucava jeftiniji prevoz, se varaju jer posledice toga se direktno i na njih i na sve gradjane Srbije odazivaju.

  • Dokon pop...

    11. maj 2018 | 10:18

    Čitam ove komentare i nađoh samo nekloko smislenih. Svi se u sve razumeju a državi ne ide?! Kako je to moguće sa tako pametnim narodom? Da li Car.go. ili ne nije problem već što kod nas sve bi da posluje u sivoj zoni. Neko reče u Americi možeš da radiš sve čega se setiš. Tačno, ali u Americi je manji zločin ubiti čoveka nego ne platiti porez. Svaka država počiva na porezu a kod nas je najveći uspeh naći rupu i zajebati državu za porez. Zato država mora podzakonskim aktima da uređuje svaku sitnicu ponaosob.

  • Rhoi

    11. maj 2018 | 09:51

    Ako vozilo sa vozačem iznajmim od turistiçčke agencije ne vidim problem. Pretpostavljam kao korisnik da je regularno.

  • SrpskiBek

    11. maj 2018 | 09:17

    Taxisti su u pravu naravno!!!! Pa ljudi nemojte mi reci da su u pravu bili oni prodavci koji su nudili svoju robu sa kartonskih kutija po bulevaru.na metar od lokala u kojima su ljudi legalno radili!!!!! Pa normalno je da su bili jeftiniji .nisu plaćali ni pekaru leba.nemozete kupiti npr.autobus i početi da vozite ljude do zelenjaka za 20 dinara!! Jeste jeftinije ali je ne moguće! !..jeste li vi svesni koliko para u budžet uplate Taxisti! ??? Jeste li svesni.da je cena prevoza ista već 6 ( SEST).GODINA!!!!..uporedite cenu goriva pre 6 god.i danas i biće vam jasno!! Proterati divlje vozače ( beton hala.aerodrom trg republike.autobuska stanica ) zabraniti svaki ne legalan vid rada ..i svi zadovoljni..

    • 11. maj 2018 | 09:30

      Taxi

      @SrpskiBek

      Najveći broj taksista ne plaća porez, zato i ulaze u dogovore sa državom o refinansiranju poreskih dugovanja.

    • 29. avgust 2018 | 18:07

      Slaj

      @SrpskiBek

      U pravu si prijatelju,,,Gospoda taksisti bi da izadju na ulicu sat vremene i zarade 100 evra...i da neplate porez ,odnosno budu pausalci, ko i oni advokati

  • Grobar

    11. maj 2018 | 09:15

    I taksistima treba zabraniti rad dok ne uvedu fiskalne rscune. Sedite u taksiju na semaforu kola se ne kreću a taksimetar kuca ispada da plaćamo provedeno vreme u taksiju a ne pređenu kilometra u. Zamislite da dođete u mesari kupite kg mesa mesar ostavi meso da stoji na vagi minut a vaga otkuca kilo i 100 g kako bi tad reagovao neki tsksista

    • 11. maj 2018 | 09:46

      Taxi

      @Grobar

      Da bi nesto komentarisao trebalo bi bar malo da poznajes materiju.Dobro ti je poredjenje sa mesarom,bas je isto.Mesaru vaga ne trosi benzin a auto trosi i to naj skuplji u regionu i kada stoji.Zamisli da sednes u taxi i na svakih 100m izadjes na sat vremena a taxi te ceka.To znaci da bi mogao od ujutru do uvece da izmajmis taxi za 300din,a taksista bi potrsio goriva za 1000din. Pre nego sto nesto komentasises razmisli prvo zasto je to tako!

    • 29. avgust 2018 | 18:08

      Slaki

      @Grobar

      OKI, AL NEK UVEDU FISKALNU KASU I NEKA PLACAJU POREZS PRAVI , A NE PAUSALNI

    • 12. jun 2019 | 00:58

      Nikola

      @Grobar

      Pa sto se onda ne na placuje po potrosenom litru,a ne po predjenom kilometru?

  • neda

    11. maj 2018 | 08:33

    Bice zabranjena jer ne mogu da obuzdaju sacicu taksista koji su blokirali slaviju juce

  • Djura

    11. maj 2018 | 07:32

    Aplikacija je legalna ali posao nije,ja radio dva meseca.Pare dobijas na ruke svakog cetvrtka bez ikakve priznanice .A to da mozes da zaradis i ne mozes imao sam kvar za koji nisam mogao da pokrijem zaradom a imam auto 6 god.star...tako da razumem taxiste....ako neveruje neka proba nije to lako kako se cini .....

  • Aleksandar

    11. maj 2018 | 07:25

    Ljudi, zagadjenje je najveci problem. Svi treba da imaju ubere i sve sto moze da smanji zagadjenje a ne da se prica o novcu!

  • Milan Savic

    11. maj 2018 | 06:44

    Ja mislim da je tu neko pobrkao loncice. Jel moze ova aplikacija da radi recimo da ja svako jutro idem iz Surcina na posao do brankovog mosta. Ukucam rutu i krenem. I sada ako neko ima usput da ga povezem on se prijavi. Naravno nista me ne kosta da ga vozim, nisam sam u kolima i sto je najvaznije ne naplatim mu nista. Ako idem sad mogu nekoga i povesti. BESPLATNO!!!

    • 11. maj 2018 | 08:56

      Darko

      @Milan Savic

      Naravno,na zapadu postoji aplikacija,gde neko ko ide na primer iz Berlina za Frankfurt,prijavi I trazi saputnike po odredjenoj ceni.Odprilike za taj pur 15eur.Tako uvek sebi nadje tri saputnika,I pokrije troskove puta.

    • 11. maj 2018 | 11:26

      Duki

      @Milan Savic

      Ali oni naplacuju buraz...da je dzabe niko rec ne bi rekao

    • 12. maj 2018 | 06:14

      Milan Savic

      @Milan Savic

      Da u pravu si. Ja sam mislio da ce ta aplikacija tako da radi. Da spaja ljude koji idu u istom pravcu. Upoznas nekoga, pricate, svejedno vozac ide tamo pa ide. A sad sto su ljudi naplacivali, to nije u redu.

  • milan

    11. maj 2018 | 00:04

    Jel se neko seća kada je poslednji put dobio fiskalni račun u taksiju?!? Jel prijave sve vožnje taksisti?

    • 11. maj 2018 | 07:29

      aki

      @milan

      taksi voznje se ne prijavljuju jer je na taksiju baustelni porez,vecina taksista sto voze skupe automobile nisu odradili 4 voznje za godinu dana

    • 11. maj 2018 | 08:58

      SrpskiBek

      @milan

      Taksisti plaćaju paušalno porez koji iznosi oko 1200 evra godišnje! !!!..radili ne radili..nemaju bolovanje.odmor praznike!! Ako rade zarade.ako ne rade ništa. .porez moraju da plate!! Nema potrebe za fiskalnim računom. .

    • 11. maj 2018 | 09:54

      Taxi

      @milan

      Taksisti placaju pausalni porez,ne vezano na broj voznji i velicinu pazara,znaci placaju fiksni mesecni porez i ne prijavjluju se nikakve voznje!

    • 29. avgust 2018 | 18:13

      AKI

      @milan

      Ima, neka kucaju fiskalne racune ,pa cemo da vidimo koliko stvarno zaradjuju,,,,,na ovakav nacin minemamo uvid u visinu njihove zarade, a zarade su im ogromne, ane kao sto oni predstavljaju

  • Filip Djapic

    10. maj 2018 | 23:34

    Moja cerka vozi uber u Cikagu i zivi normalno a ja imam neredovnu platu imam kola i sto nebi mogao da dopunim budzet da poplacam dazbine

    • 11. maj 2018 | 04:55

      dejan

      @Filip Djapic

      Pa idi kod cerke pa uzivaj

    • 11. maj 2018 | 04:57

      dragana

      @Filip Djapic

      Ajde ne lazi da zivi normalno . Pitaj je kako zivi

    • 11. maj 2018 | 05:01

      branka

      @Filip Djapic

      Uclani se u taxi udeuzenje i vozi taxi ako hoces ,ima resenja isto ti je

    • 11. maj 2018 | 05:03

      filip

      @Filip Djapic

      Tvoja cerka vozi uber u chicago,hahahahahah

    • 11. maj 2018 | 09:00

      SrpskiBek

      @Filip Djapic

      Pa zašto ne napustiš taj "ne redovni posao" i izađeš na taxi! ????..ne razumem!?

  • Koja

    10. maj 2018 | 23:12

    Niko nije vratio tocak napredka unazad. Neka je taksi jeftiniji pa nece imati konkurenciju. Takodje neka medju sobom pociste divljake i eto im posla vise. A i sami nek se uklapaju u tehnoloske novine. Napredak istih je nezaustavljiv.

    • 10. maj 2018 | 23:44

      zoran 615

      @Koja

      Dragi Kojo zar netreba svako da radi svoj posao (policija zaustavi taksi vozilo-inspektor pregleda vozilo i dokumentaciju ako pronadje nedostatke pise prijavi SUDIJI) Kojo zasto bi ja morao da jurim divljake postoje organi u zemlji koji su placeni za to

  • Djole

    10. maj 2018 | 22:36

    Znaci sad ih ne zanima kako funkcionise u EU jer im se ne pune dzepovi al kad ide u njihov dzep onda ih zanima, zanima ih kako da nam napakuju tehnicki pregled na 6 meseci, odlicno razmisljanje i pokazivanje iz dana u dan da su nam na vlast dahije.

  • Mir0

    10. maj 2018 | 21:38

    Pa šta treba da nas interesuje - Nemanjići, Parovoi, Baba se dranja - ŠTA???

  • Ja

    10. maj 2018 | 21:27

    Ja sam programer i ovo je najveca glupost koju sam cuo ikada. Ako dodjem u Beograd i iznajmim limunzinu i vozaca. DA LI TAJ VOZAC IMA TAKSI DOZVOLU ? Odgovoricu ja - nema. Car go je APLIKACIJA koja povezuje ljude koji imaju firme koje se bave prevozom ljudi sa klijentima uz to dobijamo i preciznost ko nas vozi, gde i koliko ce to da nas kosta. U suprotnom taksi vozaci mogu da vas voze kako god hoce i da naplate visestruko, sto mom kolegi programeru uopste nije bitno koliko vidim. U kapitalizmu najbitnije je da je musterija zadovoljna, ako nije zadovoljna ona ide kod drugog a ovde je cist monopol taksista.

    • 10. maj 2018 | 22:18

      Ultra

      @Ja

      I ja sam programer. Ali ti si pobrkao babe i žabe. Kao prvo, u kapitalizmu je jedino važno, što se tiče države, da platiš porez. A ne zadovoljna mušterija. Nezadovoljna mušterija menja firmu od koje kupuje (ili sa kojom posluje) i to je to. U tekstu ti jasno stoji, da su problem upravo firme (ne)registrovane za prevoz, koje si naveo, jer ne plaćaju adekvatan porez za svoju uslugu. Poenta kapitalizma, na kojeg si se pozvao, jeste da platiš porez na apsolutno svaku zaradu koju si realizovao. I tačka. Vrlo prosto. I samo me živo zanima, kakve veze uopšte ima programerstvo, kad si nas već tako ponosno naveo, sa problemom naplate pojedincima ili udruženjima koja se bave prevozom? Ti i ja svoju aplikaciju/sajt naplatimo. Kakve veze mi uopšte imamo sa bilo kojom zainteresovanom stranom u ovom "sukobu"?

    • 10. maj 2018 | 22:36

      vladimir^

      @Ja

      I tvoj komentar je dokaz kako neki ljudi shvataju zivot... Dacu ja tebi primer sta je aplikacija "CarGo", to ti je npr. aplikacija koja povezuje babe u Beogradu koje prave dobre kiflice sa sirom, samo povezivanje nije nelegalno, ali nelegalan je rad baba, jer nemaju potrebne dozvole i mogucnost kontrole usluga kao pekarske radnje, a to se kod nas zove rad na "crno"... To je sustina problema prilagodjena ljudima koji nemaju dovoljno IT znanja...

    • 11. maj 2018 | 06:02

      Alter Ego

      @Ja

      Ne slusaj ove juniore ispod. Mi kao gradjani zelimo najbolju i napovoljniju uslugu a ne monopol i seljacine koje nemaju ni gram pristojnosti dok nas voze. Cesto mi dodje da izadjem pre odredista zbog bahate voznje, psovanja i trubljenja od strane seljacina koje kapiraju, "ok, ovo je moj auto, i posto sam taksista, putnik mora da se izuje pre nego udje na prednje sediste". Kolega senior te podrzava. Mi programeri volimo da buildamo cak i ego. +1

  • Sone

    10. maj 2018 | 21:27

    Car Go aplikacija je super stvar ali je problem u korumpiranoj Srbiji,korumpiranom drustvu.Ovde s aplikacijom Car Go je stvar cista i nema prostora za muljanje i zato se koje kakva taxi udruzenja bune. Sve sto treba da sacuva koji dinar obicnom gradjaninu e to nekom smeta,Srbija je nekonkurentna od taxi sluzbi,avio kompanija,trgovine,evo Lidl radnja nikako da se otvori u Srbiji jer i to mnogima smeta.Katastrofa od sistema.

    • 11. maj 2018 | 00:40

      Baš tako

      @Sone

      Ako nešto funkcioniše i nije skupo ajde ga eliminišemo,avionska karta iz Niša do Milana 25e,došli francuzi i uzeli aerodrom N.Tesla i odmah kao država hoće da preuzme niški aerodrom jer im tako došlo,e eee boranijo!

  • Milojko

    10. maj 2018 | 20:11

    Taksisti da organizuju strajk i ZABRANE DIVLJE TAKSISTE i ne izdavanje fiksalnih racuna, a ne da se solidarisu sa njima, a ovamo su protiv digitalnih aplikacija. Ukratko zabraniti i Divljake i digitalne aplikacije bez potrebnih licenci.

  • Ђура

    10. maj 2018 | 18:51

    Прво право објашњење проблема...за све исти услови . За тахисте и за карговце, дозвола па радите....

  • Istina

    10. maj 2018 | 18:33

    A kada taksista od stanice do Kralja Petra (hotel Royal) naplati 1.200,00 din, to je Ok?

    • 10. maj 2018 | 20:11

      M4rk0

      @Istina

      Naravno kad to njije taxista nego divljak...

    • 10. maj 2018 | 23:25

      Oli

      @Istina

      To nije taksista nego divljak koji nema TX na registarskim tablicama, a na krovu ima bilo kakvu tablu. Ni jedan taksista, clan udruzenja ne sme vise da naplati jer moze da leti iz udruzenja u kome su vrlo stroga pravila. Protiv divljaka se i bore ovi ljudi, ali drzavi to ne smeta. Al je sramota kada nam dodje neki turista i plati voznju od Slavije do Terazija 100 evra. To nisu ovi ljudi koji su danas izasli na ulicu da strajkuju.

  • Joca

    10. maj 2018 | 17:42

    Broblem sa aplijacijom je to što bi bilo još više divljih taxista zato što je to rad crno.Zato što ne plaćaju nikom ništa,porez itd.. A i odakle dolazi Car go i Cameo taxi. Nemogu da rade ovde kao Hrvatskoj.

    • 11. maj 2018 | 01:30

      realno

      @Joca

      jer hrvatska je u eu. a u eu su primitivni zakoni haha

  • luigi

    10. maj 2018 | 17:27

    Mislim da treba malo da se obratite divljim taxistima. To je pakao a ne car go. Koliko puta mi je zao ljudi koju usju u ,,taxi” koji nema tx na tablici. Kad udjem u car go em je jeftiniji em sam svestan toga da nije taxi. E to je problem

  • Strucnjak

    10. maj 2018 | 17:11

    Moze jedno pitanje zasto taksisti ne izdaju fiskalne racune

    • 10. maj 2018 | 23:33

      vladimir^

      @Strucnjak

      Zato sto su otrovni, sadrze bisfenol...:)

  • Boki

    10. maj 2018 | 17:01

    Kod nas su zarada i komplikacije oko legalnosti bilo kog posla takve da se najviše ispalti raditi na crno...

  • Dejan

    10. maj 2018 | 16:48

    Ne treba zabranjivati aplikaciju...svaka cast izuzecima ali vecina taksista su prevaranti.

  • Mislim stvarno

    10. maj 2018 | 16:48

    Nelojalna konkurencija taksistima. Bitno je da oni imaju nelojalnu konkurenciju. Šta je sa drugim poslovima u Bg koji imaju nelojalnu konkurenciju iz unutrašnjosti i obaranjem cena, nas druge ko šljivi.

  • Драган

    10. maj 2018 | 16:40

    Таксисти су апсолутно у праву

    • 10. maj 2018 | 19:12

      Predrag

      @Драган

      Naravno, pogotovu pošteni vlasnici njihovih udruženja i organizacija.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA