Nova Snapchat promena bi mogla da postane najveća noćna mora korisnika
Jurnjava Snapchata za dolarima mogla bi da veoma iznervira korisnike jer bi uskoro mogli da budu prinuđeni da gledaju - reklame.
Ovi neonski znakovi prikazuju najiritantniju stvar na svakoj društvenoj mreži (FOTO)
Društvena mreža trenutno testira oglase dugačke 6 sekundi koje će biti nemoguće preskočiti.
Ipak, dobra vest je da oni neće biti testirani na ličnim pričama i discover edicijama, već na Snapchat Showsu.
Nekada prilično protiv oglasa, Snapchat se sada sprema da počne da uvodi reklame kako bi bi postao atraktivniji oglašivačima.
Snapchat Shows su video snimci dugački između 5-6 minuta, a ideja iza ovga jeste da su korisnici već navikli da gledaju oglase u zamenu za besplatan sadržaj.
VIDEO: Testirali smo najbolje fitnes aplikacije
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.