Facebook će uskoro dozvoliti oglašivačima da saznaju dve veoma lične stvari o vama
Društvena mreža kaže da je u pitanju dobra stvar za korisnike
Facebook će dozvoliti plasiranje oglasa ljudima na osnovu njihovih političkih i religioznih verovanja u okviru novog probnog programa koji će obuhvatiti mali broj korisnika.
Pogledajte koliko ljudi "špijunira" Facebook i koliko košta da se sve sazna o nekome
Ovo testiranje je dizajnirano tako da pomogne društvenoj mreži u procesuiranju i rukovanju podacima mšterija kako bi se uskladio sa novom regulativom za zaštitu podataka Evropske Unije koja na snagu stupa 25. maja i koja zahteva da korisnici imaju veći uvid u osetljive podatke i način na koji se oni štite.
Facebook će takođe od korisnika tražiti saglasnosti za korišćenje tih podataka, prvo u Velikoj Britaniji gde će testiranje biti održano.
Takođe, ljudi će moći da kažu da li su srećni zbog toga što će njihova politička verska opredeljenja biti vidljiva ostalim korisnicima.
Ako se neko složi, tada će dobiti mogućnost da dozvoli da se te informacije koriste za personalizovani sadržaj - tačnije, reklame koje će mu biti prikazivane.
Društvena mreža je naglasila da ovaj sadržaj neće biti korišćen kako bi ekstremisti mogli da šire svoje stavove i regrutuju istomišljenike.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.