OCENA BLOGERA: Office 365 olakšava život!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Lud Zbujen
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Bojan

    23. jun 2013 | 01:38

    Sve je to ok, kontam vrlo dobro prednosti cloud-a, celokupna dokumentacija u firmi nam je na Google Drive-u, share-uje se sve, instant kolaboracija i tako to, ali ono sto mene uzasava je situacija kada se iz bilo kog razloga desi da ostanete bez pristupa svom nalogu - sta onda? Dok se vi objasnite sa podrskom, zna da prodje i po par nedelja, zamislite te gubitke? A linija za podrsku uzivo naravno ne postoji, nego sve ide preko mail-a. Mora bas dobro da se osmisli sistem za backup i "sta ako", i da se odlicno poznaje postojeci sistem za povrat blokiranog naloga, kako bi covek mirnije spavao. Prosto, sistem postaje mnogo dehumanizovan i na kraju mozete da zavrsite zureci u prazan ekran bez ikakve ideje sta dalje.

  • Strahinja

    13. jun 2013 | 09:35

    Koliko košta mišljenje i preporuka "blogera" u Srbijici?

  • Lud Zbujen

    12. jun 2013 | 10:07

    Cuj 30 dana pa sta posle da jos platimo nesto svasta zivela piraterija pun knez i sve pijace piratskih dikova fala bogu i moze da se skine kad nam plata bude 3000 e mozda i kupim orginal ovako bez para za hranu me bas sve uz kalimegdan znaci kale brdo :))

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA