RAČUNARI ŽIVE KRAĆE: Prodaju nam "krševe" da bi više zaradili!
Proizvođači najčešće prodaju proizvode koji se odmah nakon isteka garancije kvare, a osnova toga je ostvarivanje veće dobiti i kupovanje istih nekvalitetnih proizvoda. Ovakva situacija nije samo problem potrošača, već je i globalni problem zbog oslobađanja velike količine otrova tokom spaljivanja otpada
to sa naponom struje nemora da znaci..ja zivim u Austriji gde je odlican napon ali se dogadjalo meni a i mojim prijateljima ista situacija i to kod televizora..
Ja mislim da nije problem u samim Elektro uredjajima vec u losem Naponu Elektricne struje. Zna se da u Mrezama Srbije nema Napon od 220V vec da je oko 190V jos je i neujednacen osilira cas je jaca cas slabija a to je udar na sve Elektro uredjaje. Pitajte strucnjake za njihovo misljenje pa ce te se uveriti.
Ja slican problem imam sa mobilnim telefonom koji je uzet od operatera necu spominjati ,jer najverovatnije dobice tuzbu od mene.
Crko telefon bio triput na servisu vise u servisu nego kod mene,a racun ne smanjuju.Posle 45dana daju mi zamenski telefon koji nije ni priblizan mome .
I u utorak tuzicu ih
dada
to sa naponom struje nemora da znaci..ja zivim u Austriji gde je odlican napon ali se dogadjalo meni a i mojim prijateljima ista situacija i to kod televizora..
Podelite komentar
Baki
Ja mislim da nije problem u samim Elektro uredjajima vec u losem Naponu Elektricne struje. Zna se da u Mrezama Srbije nema Napon od 220V vec da je oko 190V jos je i neujednacen osilira cas je jaca cas slabija a to je udar na sve Elektro uredjaje. Pitajte strucnjake za njihovo misljenje pa ce te se uveriti.
Podelite komentar
igor
Ja slican problem imam sa mobilnim telefonom koji je uzet od operatera necu spominjati ,jer najverovatnije dobice tuzbu od mene. Crko telefon bio triput na servisu vise u servisu nego kod mene,a racun ne smanjuju.Posle 45dana daju mi zamenski telefon koji nije ni priblizan mome . I u utorak tuzicu ih
Podelite komentar