RAČUNARI ŽIVE KRAĆE: Prodaju nam "krševe" da bi više zaradili!

Proizvođači najčešće prodaju proizvode koji se odmah nakon isteka garancije kvare, a osnova toga je ostvarivanje veće dobiti i kupovanje istih nekvalitetnih proizvoda. Ovakva situacija nije samo problem potrošača, već je i globalni problem zbog oslobađanja velike količine otrova tokom spaljivanja otpada

Komentari

  • dada

    16. novembar 2012 | 15:43

    to sa naponom struje nemora da znaci..ja zivim u Austriji gde je odlican napon ali se dogadjalo meni a i mojim prijateljima ista situacija i to kod televizora..

  • Baki

    12. novembar 2012 | 22:34

    Ja mislim da nije problem u samim Elektro uredjajima vec u losem Naponu Elektricne struje. Zna se da u Mrezama Srbije nema Napon od 220V vec da je oko 190V jos je i neujednacen osilira cas je jaca cas slabija a to je udar na sve Elektro uredjaje. Pitajte strucnjake za njihovo misljenje pa ce te se uveriti.

  • igor

    12. novembar 2012 | 14:54

    Ja slican problem imam sa mobilnim telefonom koji je uzet od operatera necu spominjati ,jer najverovatnije dobice tuzbu od mene. Crko telefon bio triput na servisu vise u servisu nego kod mene,a racun ne smanjuju.Posle 45dana daju mi zamenski telefon koji nije ni priblizan mome . I u utorak tuzicu ih

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA