Nije mi jasno ko izmišlja ovakve senzacionalističke naslove. Može da se desi da *PARKING* kočnica ne može da se DEaktivira *POSLE* parkiranja. Ta kočnica se aktivira samo parkiranjem i nije isto što i ručna kočnica kao što je kod onih automobila koji imaju obe vrste. Tesla NEMA ručnu kočnicu. Problem je mali, izuzetno redak (ako ga uopšte ima) i rešava se proaktivno. Tesla nema gubitaka već investira zaradu u budućnost. To nije isto kao kod onih koji ne investiraju a gube. Tesla raste.
Elektro-vozač
Nije mi jasno ko izmišlja ovakve senzacionalističke naslove. Može da se desi da *PARKING* kočnica ne može da se DEaktivira *POSLE* parkiranja. Ta kočnica se aktivira samo parkiranjem i nije isto što i ručna kočnica kao što je kod onih automobila koji imaju obe vrste. Tesla NEMA ručnu kočnicu. Problem je mali, izuzetno redak (ako ga uopšte ima) i rešava se proaktivno. Tesla nema gubitaka već investira zaradu u budućnost. To nije isto kao kod onih koji ne investiraju a gube. Tesla raste.
Podelite komentar
kiru
"Ukoliko se taj delić u prenosu slomi, ručna kočnica će i dalje zadržavati od kretanja, ali će se kočnica blokirati..." Sve je ok, samo bez "ali"!
Podelite komentar